Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКітенко, Єлизавета
dc.date.accessioned2025-03-01T18:35:44Z
dc.date.available2025-03-01T18:35:44Z
dc.date.issued2024-06-28
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169624
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства роздрібної торгівлі, виконано аналіз маркетингового середовища (внутрішнього та зовнішнього середовища). Проведено маркетингове дослідження напрямів розширення мережі роздрібної торгівлі. Об'єктом дослідження є маркетингова діяльність мережі супермаркетів Varus. Предметом дослідження є теоретико-методичні та практичні аспекти розширення мережі роздрібної торгівлі. Мета кваліфікаційної роботи: визначення напрямів розширення мережі роздрібної торгівлі в пріоритетному регіоні. Положення, що захищаються: дослідження напрямів розширення мережі роздрібної торгівлі, що дозволило розробити пілотний проект з розширення мережі в пріоритетному регіоні та здійснити оцінку його економічної ефективності. Інформація щодо впровадження: результати можуть бути використані для впровадження нових стратегій розширення в мережі супермаркетів Varus, що сприятиме підвищенню ефективності їх діяльності та конкурентоспроможності. Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаною курсовою роботою з маркетингового дослідження та маркетингове стратегічне планування. Результати роботи можуть бути використані: у розробці стратегій розширення мережі роздрібної торгівлі. Соціально-економічна ефективність роботи полягає: у підвищенні ефективності управління роздрібними мережами, оптимізації витрат на розширення мережі, збільшенні частки ринку та доходів. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: розроблено рекомендації розширення мережі в Київському регіоні, враховуючи його стабільний економічний розвиток, розвинену інфраструктуру та високу ділову активність. У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, аналіз даних, порівняльний аналіз, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, SWOT-аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, РОЗШИРЕННЯ МЕРЕЖІ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯuk_UA
dc.titleДослідження напрямів розширення мережі роздрібної торгівліuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу