Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКулика, Артема
dc.date.accessioned2025-03-01T18:37:36Z
dc.date.available2025-03-01T18:37:36Z
dc.date.issued2024-06-28
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169625
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі було досліджено теоретичні і практичні питання організації маркетингової діяльності на підприємстві. Об’єкт дослідження – процес організації маркетингової діяльності підприємства в рамках стратегії його подальшого розвитку. Мета кваліфікацної роботи - визначення сучасного стану товариства з обмеженою відповідальністю «ПД ГРУП», аналіз його внутрішнього та зовнішнього середовища, діагностика ефективності ведення виробничої діяльності та пошук шляхів удосконалення маркетингової діяльності на даному підприємстві. Методи дослідження – метод аналізу та синтезу; індукції та дедукції; методи наукового абстрагування та конкретизації; експертний метод; графічний метод, PEST-аналіз, SWOT-аналіз. Інформація щодо впровадження – результати запропонованої стратегії удосконалення маркетингової діяльності підприємства зараз на етапі обговорення з керівництвом ТОВ «ПД ГРУП». Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень науковими студентськими роботами з маркетингу. Використано теоретичні положення, методики та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами у галузі управління товарним асортиментом.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПОТРЕБИ ПОКУПЦЯ, SWOT-АНАЛІЗ, PEST-АНАЛІЗ, СТРАТЕГІЯ, АСОРТИМЕНТ, ШИНИ ДЛЯ НАВАНТАЖУВАЧІВ, ТИПОРОЗМІР, НЕВИЗНАЧЕНІСТЬuk_UA
dc.titleРозвиток маркетингової діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу