Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМашихіна, Світлана
dc.date.accessioned2025-03-01T18:49:51Z
dc.date.available2025-03-01T18:49:51Z
dc.date.issued2024-06-28
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169631
dc.description.abstractМета кваліфікаційної роботи – вивчення факторів, що впливають на продажі продукції промислового призначення підприємства. Об’єкт дослідження – продукція промислового призначення підприємства ТОВ Метінвест-СМЦ Дніпро. Предмет дослідження – фактори, які впливають на продажі продукції промислового призначення. Методи дослідження – методи експертних оцінок, PEST-аналіз, SWOT-аналіз. Результати дослідження – проаналізовано маркетингову діяльність підприємства ТОВ Метінвест-СМЦ Дніпро; визначено загрози та можливості для розвитку промислового підприємства; досліджено фактори, що впливають на особливості поведінки споживачів на промисловому ринку. Положення, що захищаються – програма маркетингового впливу на фактори, що впливають на продажі продукції промислового характеру. Взаємозв’язок з іншими роботами – були використані фундаментальні теоретичні положення, принципи, методи та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами у галузі продажу продукції промислового призначення підприємства. Інформація щодо впровадження – результати досліджень будуть використані ТОВ Метінвест-СМЦ Дніпро задля розробки його маркетингової політики. Соціально-економічна ефективність роботи – запропонована програма факторів, що впливають на продажі продукції промислового призначення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВІ ФАКТОРИ, ПРОМИСЛОВИЙ МАРКЕТИНГ, СПОЖИВЧИЙ ВИБІР, АСОРТИМЕНТ ПОСЛУГ.uk_UA
dc.titleВивчення факторів впливу на продажі продукції промислового призначенняuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу