Стратегічне планування маркетингової діяльності підприємства
Resumen
Об’єктом кваліфікаційної роботи є процес стратегічного планування в умовах маркетингової орієнтації діяльності підприємства хлібопекарної промисловості.
Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методологічних та організаційно-економічних аспектів та практичних положень стратегічного планування маркетингової діяльності ТОВ «Хлібозавод № 10» м. Дніпро.
Метою кваліфікаційної роботи є розробка науково-методичних аспектів і розробка перспективних напрямів стратегічного планування маркетингової діяльності підприємства хлібопекарної промисловості.
Положення, що захищаються – рекомендації щодо процесу маркетингового стратегічного планування на підприємстві та підвищення його ефективності.
Методи дослідження. У роботі застосовано набір маркетингових методів: матричний аналіз (для побудови матриць Бостонської консалтингової групи для товарного портфеля підприємства, матриця McKinsey), SWOT-аналіз (для дослідження маркетингових можливостей і загроз, сильних і слабких сторін підприємства в межах оцінки його стратегічних маркетингових позицій), SPACE-аналіз; економіко-математичного моделювання (для розробки оптимізованого виду товару).
Інформаційною базою дослідження є наукові праці з досліджень як вітчизняних, так і закордонних вчених, що займалися вивченням питань організації маркетингової діяльності на підприємстві; законодавчі та нормативні акти України, періодичні видання.