Маркетингова стратегія позиціонування бренду
Resumen
Обʼєкт кваліфікаційної роботи — маркетингова стратегічна діяльність компанії.
Мета роботи – розробка ефективної маркетингової стратегії позиціонування бренду для збільшення конкурентоспроможності підприємства.
Завдання роботи: визначення теоретичних засад та методичних підходів до удосконалення бренд-орієнтованого управління конкурентоспроможністю бренду «XSTORE»
Положення, що захищаються: рекомендації розроблені на основі проведених маркетингових досліджень (глибоке дослідження цільової аудиторію, її потреби та очікування, аналіз конкурентного середовища, дослідження емоційної, запам'ятовування особистостості бренду).
Практичне значення одержаних результатів полягає у розробці пропозицій щодо формування стратегії позиціонування «XSTORE» та впровадження його новітніх технологій, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності бренду.
Висновки, пропозиції щодо розвитку обʼєкта розроблення: для підвищення рівня чоловічої цільової аудиторії необхідно запровадити контент на Instagram сторінці у вигляді UGS-роликів.
За результатами даної роботи були надані наступні рекомендації:
● сформувати стратегію просування на нову частку аудиторії;
● дослідити сегмент цільової аудиторії;
● впровадити зміни для поліпшення охоплень нової частки аудиторії.
Положення, що виносяться на захист: покращення ефективності маркетингової стратегії підприємства.