Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСмородіна, Вероніка
dc.date.accessioned2025-03-01T19:19:46Z
dc.date.available2025-03-01T19:19:46Z
dc.date.issued2024-06-28
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169646
dc.description.abstractОбʼєкт кваліфікаційної роботи — маркетингова стратегічна діяльність компанії. Мета роботи – розробка ефективної маркетингової стратегії позиціонування бренду для збільшення конкурентоспроможності підприємства. Завдання роботи: визначення теоретичних засад та методичних підходів до удосконалення бренд-орієнтованого управління конкурентоспроможністю бренду «XSTORE» Положення, що захищаються: рекомендації розроблені на основі проведених маркетингових досліджень (глибоке дослідження цільової аудиторію, її потреби та очікування, аналіз конкурентного середовища, дослідження емоційної, запам'ятовування особистостості бренду). Практичне значення одержаних результатів полягає у розробці пропозицій щодо формування стратегії позиціонування «XSTORE» та впровадження його новітніх технологій, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності бренду. Висновки, пропозиції щодо розвитку обʼєкта розроблення: для підвищення рівня чоловічої цільової аудиторії необхідно запровадити контент на Instagram сторінці у вигляді UGS-роликів. За результатами даної роботи були надані наступні рекомендації: ● сформувати стратегію просування на нову частку аудиторії; ● дослідити сегмент цільової аудиторії; ● впровадити зміни для поліпшення охоплень нової частки аудиторії. Положення, що виносяться на захист: покращення ефективності маркетингової стратегії підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ, БРЕНД ОДЯГУ, ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН, ВИРОБНИЦТВО ОДЯГУuk_UA
dc.titleМаркетингова стратегія позиціонування брендуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу