Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСуков, Станіслав
dc.date.accessioned2025-03-01T19:23:42Z
dc.date.available2025-03-01T19:23:42Z
dc.date.issued2024-06-28
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169648
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингове просування електроніки магазину Mobi в мережі Інтернет. Робота включає аналіз теоретико-методичних засад маркетингового просування, вибору цільового ринку, та маркетингової діяльності магазину Mobi. Окрім того, розроблено стратегію просування та обрано ефективні інструменти та канал для цього процесу. Об’єкт розроблення: процес маркетингового просування електроніки в мережі Інтернет. Мета кваліфікаційної роботи: розробити стратегію просування магазину електроніки Mobi в мережі Інтернет. Положення, що захищаються: - ефективність маркетингових інструментів на ринку електроніки; - використання соціальних мереж для підвищення впізнаваності бренду; - впровадження стратегії для утримання та залучення клієнтів. Інформація щодо впровадження: розроблені стратегії та маркетингові інструменти можуть бути впроваджені в роботу магазину Mobi для покращення його позицій на ринку та збільшення продажів. Взаємозв’язок з іншими роботами базується саме на аналізі сучасних тенденцій маркетингового просування на ринку електроніки. Результати роботи можуть бути використані в інших магазинах електроніки для підвищення ефективності маркетингових кампаній. У компаніях, що займаються роздрібною торгівлею, для розробки стратегій просування в Інтернеті. Робота має застосування у сфері інтернет-маркетингу, діджитал реклами, роздрібної торгівлі електронікою в мережі Інтернет. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у збільшенні обсягу продажів магазину Mobi, підвищенні впізнаваності та зміцненні його позицій на ринку. Це сприяє економічному зростанню магазину та створенню нових робочих місць. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: пропонується впровадження комплексної стратегії інтернет-маркетингу, яка включає використання соціальних мереж, SEO, контент-маркетингу, реклами з оплатою за клік та Email-маркетингу в подальшому. Важливо також забезпечити постійний моніторинг та аналіз ефективності маркетингових заходів для їх подальшої оптимізації. У роботі використано такі методи досліджень: маркетингове дослідження, анкетування, порівняння, статистичний аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectДІДЖИТАЛ РЕКЛАМА, ЕЛЕКТРОНІКА, ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, РЕКЛАМА З ОПЛАТОЮ ЗА КЛІК, СММ, СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ.uk_UA
dc.titleМаркетингове просування електроніки в мережі Інтернетuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу