Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorХаустова, Віола
dc.date.accessioned2025-03-01T19:31:46Z
dc.date.available2025-03-01T19:31:46Z
dc.date.issued2024-06-28
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169654
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі визначено сутність маркетингового просування продукції та встановлено його види, проаналізовано діючу на підприємстві ПРАТ «IDS UKRAINE» стратегію просування продукції, виявлено проблеми, пов’язані із неефективною системою Інтернет-маркетингу, запропоновано шляхи побудови ефективної стратегії просування товару. Мета кваліфікаційної роботи полягає в удосконаленні теоретико-методичних та практичних положень щодо маркетингового просування продукції ПРАТ «IDS UKRAINE» в мережі Інтернет. Об’єктом дослідження є взаємовідносини між економічними суб’єктами з приводу досягнення маркетингових стратегічних цілей у просуванні товарної продукції в мережі Інтернет. Предметом дослідження є процес формування та впровадження стратегії просування продукції ПРАТ «IDS UKRAINE» в мережі Інтернет. Положення, що захищаються. Дослідження специфіки використання Інтернет-маркетингу на ПРАТ «IDS UKRAINE» виявило не надто високу ефективність маркетингової стратегії в Інтернет-просторі, що призводить до зниження інтересу та попиту на товар з боку споживачів. Кваліфікаційна робота пов’язана із виконаним курсовим проєктом «Формування інтернет-стратегії просування товарів підприємства «IDS UKRAINE» і є відображенням діяльності, реалізованої у ході проходження передатестаційної практики на «IDS UKRAINE» . Результати роботи можуть бути використані на підприємствах України, які застосовують у своїх стратегіях просування продукції інструменти Інтернет-маркетингу. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів і інструментів маркетингового просування товарів харчової промисловості в мережі Інтернет. У роботі використано такі методи досліджeнь, як: абстракція, аналіз і синтез, метод порівнянь, метод експертних оцінок, IFAS-аналіз, PEST-аналіз та SWOT-аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectРИНОК МІНЕРАЛІЗОВАНОЇ ТА БУТИЛЬОВАНОЇ ВОДИ, ВЗАЄМОДІЯ З КЛІЄНТАМИ, ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ, ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ, КАНАЛИ ВЗАЄМОДІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ, КАНАЛИ ПРОДАЖУ, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВОГО ПРОСУВАННЯ, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГuk_UA
dc.titleІнструменти просування харчової продукції в мережі Інтернетuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу