Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЧерниш, Діана
dc.date.accessioned2025-03-01T19:35:35Z
dc.date.available2025-03-01T19:35:35Z
dc.date.issued2024-06-28
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169657
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі проаналізовано сучасні підходи та методи розробки комплексу інтернет-маркетингу для комерційного банку з урахуванням цілей сталого розвитку. Проведено аналіз ефективності різних інструментів інтернет-маркетингу, таких як SEO, контекстна реклама, соціальні мережі та email-маркетинг, а також їхній вплив на досягнення екологічних, соціальних та економічних цілей сталого розвитку. Об'єкт дослідження – маркетингова комунікаційна діяльність комерційного банку ПриватБанк. Мета кваліфікаційної роботи – обґрунтування та розробка інструментів комплексу інтернет-маркетингу для комерційного банку в умовах дотримання цілей сталого розвитку. Положення, що захищаються: розроблені інструменти інтернет- маркетингу на основі результатів маркетингових досліджень сприятимуть залученню молодої аудиторії ПриватБанку, в умовах дотримання сталого розвитку. Запропоновані інструменти інтернет-маркетингу сприяють підвищенню екологічної, соціальної та економічної ефективності діяльності комерційного банку. Взаємозв’язок з іншими роботами: робота має тісний зв'язок з навчальною практикою в якій розглядались інноваційні підходи привернення молодої аудиторії та шляхи вдосконалення маркетингової стратегії підприємства. Результати роботи можуть бути використані у комерційних банках для вдосконалення їхньої інтернет-маркетингової комунікації. Соціально-економічна ефективність роботи полягає: у покращенні їхнього іміджу, збільшенні лояльності клієнтів, а також у внеску в досягнення цілей сталого розвитку через відповідальні маркетингові практики. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта дослідження: впровадження комплексного підходу до інтернет-маркетингу дозволяє банку більш ефективно взаємодіяти з цільовою аудиторією та підвищити рівень її залученості та розвиток екологічно відповідальних ініціатив та соціально значущих програм, що підвищує репутацію банку та сприяє досягненню цілей сталого розвитку. У роботі використано такі методи досліджeнь: економічного аналізу метод експертних оцінок, PESTLE-аналіз, IFAS-аналіз, SEO-аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКОМПЛЕКС ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ, СТАЛИЙ РОЗВИТОК, КОМУНІКАЦІЇ, ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИuk_UA
dc.titleКомплекс інструментів інтернет-маркетингу комерційного банку в умовах дотримання цілей сталого розвиткуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу