Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorХмельницька, Катерина
dc.date.accessioned2025-03-01T19:53:06Z
dc.date.available2025-03-01T19:53:06Z
dc.date.issued2024-12-13
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169668
dc.description.abstractУ роботі було проаналізовано діяльність ФОП «NeoDental Clinic» на ринку стоматологічних послуг. Проведено маркетингову оцінку роботи підприємства, проаналізовано спектр його послуг та економічні показники діяльності. Предметом дослідження є: процес формування та впровадження маркетингової стратегії підприємства на ринку стоматологічних послуг. Об’єктом дослідження є: взаємовідносини між економічними суб’єктами з приводу досягнення маркетингових стратегічних цілей на ринку послуг. Метою кваліфікаційної роботи є вдосконалення теоретико-методичних та практичних положень щодо формування і впровадження маркетингової стратегії підприємства на ринку стоматологічних послуг. Використано загальнонаукові методи та методи економічного аналізу: балансовий, статистичний, аналітичний, методи експертної оцінки – при дослідженні стану, динаміки та перспектив розвитку стоматологічної клініки NeoDental Clinic». Проаналізовано комплекс маркетингу на підприємстві за допомогою Pest – аналізу та SWOT – аналізу. Запропоновано маркетингові заходи, які допоможуть покращити позиції підприємства на ринку серед конкурентів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯВНУТРІШНЄ ТА ЗОВНІШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ПІДПРИЄМСТВА, PEST ТА SWOT – АНАЛІЗ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ПОСЛУГ.uk_UA
dc.titleМаркетингова стратегія підприємства на ринку послугuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу