Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorШевченко, Віталіна
dc.date.accessioned2025-03-01T19:54:24Z
dc.date.available2025-03-01T19:54:24Z
dc.date.issued2024-12-13
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169669
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі магістра досліджено теоретико-методичні аспекти управління просуванням корпоративного бренду ТОВ «Масло Трейд» на регіональних ринках паливно-мастильних матеріалів. Проведено аналіз сучасних тенденцій ринку, конкурентного середовища, а також внутрішніх процесів управління брендом. Об’єкт дослідження: процес управління маркетинговою комунікаційною діяльністю компанії. Предмет дослідження: теоретико-методичні аспекти управління просуванням корпоративного бренду на регіональних ринках паливно-мастильних матеріалів. Мета кваліфікаційної роботи: удосконалення теоретико-методичних аспектів управління просуванням корпоративного бренду на регіональних ринках паливно-мастильних матеріалів. У роботі використані такі методи дослідження: аналіз вторинних даних, таких як статистичні звіти, аналітичні огляди ринку та результати маркетингових досліджень. Використано експертні методи (SWOT-аналіз, IFAS- та EFAS-аналіз), а також опитування партнерів. Положення, що захищаються. На основі проведеного аналізу діяльності компанії та бренду Mobil виявлено доцільність оновлення стратегії просування, що включає: оновлення корпоративного логотипу відповідно до сучасних ринкових вимог; розробку соціальних ініціатив для посилення іміджу бренду; оновлення корпоративного веб-сайту та впровадження SEO-інструментів; удосконалення маркетингових заходів на основі даних опитування. Результати роботи. Запропоновані заходи сприятимуть підвищенню впізнаваності бренду Mobil, покращенню комунікації з партнерами, а також зміцненню конкурентних позицій компанії на ринку. Очікується підвищення ефективності маркетингової діяльності та зростання лояльності клієнтів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectУПРАВЛІННЯ, БРЕНД, ПРОСУВАННЯ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, РЕГІОНАЛЬНІ РИНКИ, ПАЛИВНО-МАСТИЛЬНІ МАТЕРІАЛИ.uk_UA
dc.titleУправління просуванням корпоративного бренду на регіональних ринках паливно-мастильних матеріалівuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу