Спосіб оцінки енергоспоживання електричного трициклу в лабораторних умовах
Date Issued
2024
Author(s)
Халаімов Т. О.
Лобода А. Ю.
Abstract
Одним із ключових сучасних трендів, спрямованих на підвищення енергоефективності та покращення екологічного стану навколишнього середовища, є перехід від транспортних засобів (ТЗ) з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) до електричних транспортних засобів (EV).
Такий перехід має суттєві переваги з точки зору енергоефективності, оскільки в EV використовуються більш енергоефективні тягові двигуни. Наприклад, ККД синхронного двигуна з постійними магнітами (PMSM), встановленого в легковий EV, може складати більше 90%. У випадку застосування мотор-коліс (in-wheel motor) на базі безщіткових двигунів постійного струму (BLDC), ККД становить 85 - 90% , що значно перевищує ефективність ДВЗ з ККД 35 - 40%.
Такий перехід має суттєві переваги з точки зору енергоефективності, оскільки в EV використовуються більш енергоефективні тягові двигуни. Наприклад, ККД синхронного двигуна з постійними магнітами (PMSM), встановленого в легковий EV, може складати більше 90%. У випадку застосування мотор-коліс (in-wheel motor) на базі безщіткових двигунів постійного струму (BLDC), ККД становить 85 - 90% , що значно перевищує ефективність ДВЗ з ККД 35 - 40%.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
molod-2024-vol2-32-33.pdf
Size
632.02 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):92798cbe571075d135ff1a149cae456f