Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorВаряниченко, О. В.
dc.contributor.authorКарасьова, Г. В.
dc.date.accessioned2013-05-28T22:09:36Z
dc.date.available2013-05-28T22:09:36Z
dc.date.issued2009-01-01
dc.identifier.citationВаряниченко О. В. Стандарти ISO 9000 : якість як принцип та основа довіри між виробником та споживачем / Варяниченко О. В., Карасьова Г. В. // Економічний вісник Національного гірничого університету. – Дніпро. – 2009. – № 1. – С. 115-122.
dc.identifier.issn2073-9982
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/460
dc.description.abstractДосліджуються проблеми системного управління якістю на підставі впровадження міжнародних стандартів якості серії ISO, як інструмента самозбереження будь – якого підприємства в умовах нестабільного зовнішнього середовища, основи конкурентоспроможності на внутрішньому і зовнішніх ринках та регламентації відносин між виробником та споживачемru_RU
dc.description.abstractProblems of system quality management on the basis of introduction of the international quality standards of series ISO, as a tool of self-preservation of any enterprise in conditions of an unstable environment, the basis of competitive ability on the internal and external markets and regulation of the relations between the manufacturer and the consumer, are investigated.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНауковий журнал "Економічний вісник Національного гірничого університету"ru_RU
dc.relation.ispartofseriesУДК;006.015.5:005.642
dc.subjectстандарти ISO 9000
dc.subjectякість як принцип та основа довіри
dc.titleСтандарти ISO 9000 : якість як принцип та основа довіри між виробником та споживачемru_RU
dc.typeArticleru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу