Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1172
Назва: Визначення гальмівної сили магніторейкового гальма на довгих нерівностях рейкової колії
Автори: Проців, В. В.
Ключові слова: локомотив;торможение;шахтний локомотив;магніторейкове гальмо;коефіцієнта зчеплення коліс з рейками;математичне прогнозування
Дата публікації: 2009
Видавництво: Дніпродзержинськ: ДДТУ
Бібліографічний опис: Проців В. В. Визначення гальмівної сили магніторейкового гальма на довгих нерівностях рейкової колії / В. В. Проців // Математичне моделювання. – Дніпродзержинськ: ДДТУ. – 2009. – № 2 (21). – С. 76 – 80.
Короткий огляд (реферат): Определено влияние эквивалентного зазора между наконечником тормоза и рельсом на величину силы примагничивания тормоза к искривленному в плане и профиле рельсу. Учет ослабления силы магнитного притяжения необходим для определения тормозной силы локомотива при движении по реальному шахтному пути с несовершенствами.
Визначено вплив еквівалентного зазору між наконечником гальма і рейкою на величину сили примагнічування гальма до викривленої в плані й профілі рейки. Облік ослаблення сили магнітного тяжіння необхідний для визначення гальмівної сили локомотива при русі по реальній шахтній колії з недосконалістю.
Influencing of equivalent gap between the tip of brake and rail on the size of force of magnetic attractive brake to distorted rail in a plan and type is found. The account of weakening of magnetic attractive power is needed for determination of brake force of locomotive at motion on the real mine way with imperfections.
Опис: ЛІТЕРАТУРА 1. Ренгевич А.А. и др. Тормозная платформа с электромагнитными рельсовыми тормозами / Горные машины и автоматика. – М.: Недра, 1969. – Вып. 9. – С.57-60. 2. Проців В.В. Визначення раціональної довжини секції складового рейкового магнітного гальма // Зб. на-ук. праць / НГУ. – Дніпропетровськ: РВК НГУ, 2008. № 30 – С. 102 – 111. 3. Салов В.А. Исследование рельсовых электро-магнитных тормозов для шахтного подвижного состава: Автореф. дис… канд. техн. наук. – Днепропетровск, 1972. – 22 с. 4. Проців В.В. Визначення сил, що реалізують гальмівні прилади шахтного шарнірно-зчленованого локомотива // Вісник Східноукр. нац. ун-ту ім. В. Даля. – 2009. – № 4(134), – Частина 1. – С.47-52. 5. Проців В.В. Вплив локальної недосконалості шляху на ефективність гальмування шахтного локомо-тива складеним магніторейковим гальмом // Науковий вісник НГУ України. – 2008. – № 8. – С.77 – 83.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1172
Розташовується у зібраннях:Кафедра конструювання, технічної естетики і дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9. ШАБЛОН Визначення гальм.pdf364,19 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.