Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2014. : [141] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 141
Попередній перегляд???itemlist.dc.date.accessioned???НазваАвтор(и)
KuvaevaT.pdf.jpg10-кві-2016FORMS OF MANUFACTURER-SUPPLIER RELATIONSHIPS ON THE EXAMPLE OF MACHINE-BUILDING ENTERPRISEKuvaeva, T.
KulyniakIKoshykO.pdf.jpg10-кві-2016THE USE OF NAKED BODY IN ADVERTISINGKulyniak, I.; Koshyk, O.
KulyniakIHliantsevaO.pdf.jpg10-кві-2016EVALUATION OF THE MARKETING POTENTIAL OF THE LIGHT INDUSTRY ENTERPRISES IN LVIV REGIONKulyniak, I.; Hliantseva, O.
KulykS.pdf.jpg10-кві-2016FINANCIAL SUPERMARKET: BANK RETAILING ОF INSURANCE PRОDUCTSKulyk, S.
KucherO.pdf.jpg10-кві-2016EXPANDING TO NEW MARKETS FOR UKRAINIAN PRODUCERS OF EGGSKucher, O.; Kanishchenko, O.
KrasavinaV.pdf.jpg10-кві-2016MARKETING FOR RENEWABLE ENERGY COMPANYKrasavina, V.; Alekseenko, V.
KozachenkoL.pdf.jpg10-кві-2016CHOICE OF MARKETING INDICATORS FOR PROMOTION OF WINE TM BOSTAVAN BY COMPANY DRINK DISTRIBUTION SYSTEMKozachenko, L.; Palekhova, L.
KovtunenkoV.pdf.jpg10-кві-2016EVALUATING THE EFFECTIVENESS OF MARKETING ACTIVITIES FOR THE BEAUTY SALONKovtunenko, V.; Palekhova, L.
KovalchukI.pdf.jpg10-кві-2016MARKETING INNOVATIONS IN BUSINESS COMPETITIVENESS' ENSURINGKovalchuk, L.; Volkova, N.
KotsyurubaO.pdf.jpg10-кві-2016ADVERTISING IN THE CONTEXT OF THE URBAN PLANNING CONCEPTKotsyuruba, O.; Kobylyukh, O.
KosolapovA.pdf.jpg10-кві-2016BIG DATA ANALYSIS IN MARKETINGKosolapov, A.; Pilova, K.
KorolJa.pdf.jpg10-кві-2016MARKETING ACTIVITIES OF THE PARTICIPANTS OF THE UKRAINIAN LUBRICANTS MARKETKorol, Ja.; Chukhray, N.
KorolE2.pdf.jpg10-кві-2016EFFICIENCY EATIMATION OF GHILD EDUCATION CENTER’S PROMOTIONKorol, E.; Palekhova, L.
KorolE.pdf.jpg10-кві-2016IMPORTANCE OF MEASURЕMENT OF CUSTOMER’S RETENTION RATE FOR SERVICE PROVIDERSKorol, E.; Vecherov, V.
KomissarovaV.pdf.jpg10-кві-2016THE USAGE OF THE LCA METHOD FOR THE STRATEGIC MARKETING OF SCIENTIFIC-PRODUCTION CORPORATION “ISTA”Komissarova, V.; Palekhova, L.
KobzarT.pdf.jpg10-кві-2016CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITYKobzar, T.; Nikolayeva, V.; Shvets, O.
KobetsMKobetsYuFiliptsovaO.pdf.jpg10-кві-2016ANALYSIS OF DRUGS CONTAINING CONTROLLED SUBSTANCES SALESKobets, M.; Kobets, Yu.; Filiptsova, O.
KlymenkoOTiutiunnykI.pdf.jpg10-кві-2016THE IMPACT OF GLOBALIZATION ON MARKETING ACTIVITYKlymenko, O.; Tiutiunnyk, I.; Gіrchenko, T.
KlimovichV.pdf.jpg10-кві-2016RABBIT MARKETING AND NEW ADVERTIZING MEDIAKlimovich, V.; Shynkarenko, N.
KizilovaM.pdf.jpg10-кві-2016MARKETING SPECIFICS OF EDUCATIONAL SERVICEKizilova, M.; Palekhova, L.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 141