Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/151175
Назва: Математична модель процесу гальмування шахтного дизелевоза з гідрооб’ємно-механічною трансмісією, що працює за схемою "диференціал на вході"
Автори: Таран, І. О.
Клименко, І. Ю.
Ключові слова: процесс торможения шахтных дизелевозов;гидрообъемно-механическая трансмиссия;схема "дифференциал на входе"
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Таран І. О. Математична модель процесу гальмування шахтного дизелевоза з гідрооб’ємно-механічною трансмісією, що працює за схемою "диференціал на вході" / І. О. Таран, І. Ю. Клименко // Збагачення корисних копалин: Наук.-техн. зб. – 2017. – Вип. 65(106).– С. 111-119
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена проблемі комплексного дослідження процесу гальмування шахтних дизелевозів з гідрооб'ємно-механічною трансмісією, що працює за схемою "диференціал на вході". Складена математична модель процесу гальмування шахтного дизелевозу з гідрооб'ємно-механічною трансмісією, яка відрізняється від існуючих урахуванням законів зміни па-раметрів регулювання гідрооб'ємної передачі та способів реалізації гальмування, дозволяє дослідити зміну кінематичних, силових та енергетичних параметрів гідрооб'ємно-механічної трансмісії в різних умовах експлуатації дизелевозів.
Работа посвящена проблеме комплексного исследования процесса торможения шахт-ных дизелевозов с гидрообъемно-механической трансмиссией, работающей по схеме "диф-ференциал на входе". Составленная математическая модель процесса торможения шахт-ного дизелевоза с гидрообъемно-механической трансмиссией отличается от существующих учетом законов изменения параметров регулирования гидрообъемной передачи и способов реализации торможения. Она позволяет исследовать изменение кинематических, силовых и энергетических параметров гидрообъемно-механической трансмиссии в различных условиях эксплуатации дизелевозов.
The paper is devoted to the problem of complex research the braking process of a mine diesel locomotive with hydrostatic mechanical transmission operating according to "input differential" scheme. Drafted mathematical model the braking process of a mine diesel locomotive with hydrostat-ic mechanical transmission differs from the existing by the taking into account the laws of changes the regulation parameters of hydrostatic drive and ways to implement the braking. It allows to explore the changes in in power, kinematic and energy parameters of the hydrostatic mechanical transmis-sion in various operating conditions the diesel locomotives.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/151175
Розташовується у зібраннях:ЗКК, 2017 рік, №65(106)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf296,65 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.