Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Матеріали конференцій
  3. Сучасні інноваційні технології підготовки інженерних кадрів для гірничої промисловості і транспорту
  4. Современные инновационные технологии подготовки инженерных кадров для горной промышленности и транспорта 2020, г. Днепр, 24‐25 апреля : сб. науч. тр. междунар. конф.
  5. Механічні властивості поверхневого шару матеріалів фрикційної пари колесо‐рейка з урахуванням теплофізичних процесів в зоні контакту при передачі руху тертям
 
  • Details

Механічні властивості поверхневого шару матеріалів фрикційної пари колесо‐рейка з урахуванням теплофізичних процесів в зоні контакту при передачі руху тертям

Date Issued
2020
Author(s)
Зіборов, К. А. 
Дитюк, В. Е. 
Агарков, Д. А. 
Abstract
У роботі на основі теоретичних досліджень параметрів руху транспортного засобу по рейковому шляху сформульована математична модель взаємодії колеса і рейки на елементарній ділянці контакту при наявності нормального і тягового зусилля. Використовуючи аналітичну модель отримана залежність, яка описує зміну усередненої температури на плямі контакту пари колесо–рейка від швидкості руху рейкового транспортного засобу. Визначено поточне значення модуля пружності матеріалу фрикційної пари в залежності від часу контакту.
In the work on the basis of theoretical studies of the motion parameters of the vehicle on the rail path, a mathematical model of the interaction of the wheel and the rail in the elementary contact area in the presence of normal and tractive effort is formulated. Using the analytical model, a dependence was obtained that describes the change in the average temperature at the contact point of the wheel‐rail pair from the speed of the rail vehicle. The current value of the modulus of elasticity of the material of the friction pair depending on the contact time is determined.
Subjects

поверхневий шар

температура

фрикційна пара

рейковий транспортний...

surface layer

temperature

friction steam

rail vehicle

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

citep2020-59-66.pdf

Size

648.96 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):10f44e19262a0f1789a4d827861ca64e

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify