Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156590
Назва: | Механічні властивості поверхневого шару матеріалів фрикційної пари колесо‐рейка з урахуванням теплофізичних процесів в зоні контакту при передачі руху тертям |
Інші назви: | Mechanical properties of the surface layer of friction wheel‐rate material materials taken into account of thermal physical processes in the contact area |
Автори: | Зіборов, К. А. Дитюк, В. Е. Агарков, Д. А. |
Ключові слова: | поверхневий шар;температура;фрикційна пара;рейковий транспортний засіб;surface layer;temperature;friction steam;rail vehicle |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Видавництво НТУ "Дніпровська політехніка" |
Бібліографічний опис: | Зіборов К. А. Механічні властивості поверхневого шару матеріалів фрикційної пари колесо‐рейка з урахуванням теплофізичних процесів в зоні контакту при передачі руху тертям / К. А. Зіборов, В. Е. Дитюк, Д. А. Агарков // Современные инновационные технологии подготовки инженерных кадров для горной промышленности и транспорта 2020 : сб. науч. тр.. международной. конф., г. Днепр, 24‐25 апреля 2020 г.. – Днепр : НТУ «ДП», 2020. – С. 59-66. |
Короткий огляд (реферат): | У роботі на основі теоретичних досліджень параметрів руху транспортного засобу по рейковому шляху сформульована математична модель взаємодії колеса і рейки на елементарній ділянці контакту при наявності нормального і тягового зусилля. Використовуючи аналітичну модель отримана залежність, яка описує зміну усередненої температури на плямі контакту пари колесо–рейка від швидкості руху рейкового транспортного засобу. Визначено поточне значення модуля пружності матеріалу фрикційної пари в залежності від часу контакту. In the work on the basis of theoretical studies of the motion parameters of the vehicle on the rail path, a mathematical model of the interaction of the wheel and the rail in the elementary contact area in the presence of normal and tractive effort is formulated. Using the analytical model, a dependence was obtained that describes the change in the average temperature at the contact point of the wheel‐rail pair from the speed of the rail vehicle. The current value of the modulus of elasticity of the material of the friction pair depending on the contact time is determined. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156590 |
Розташовується у зібраннях: | Современные инновационные технологии подготовки инженерных кадров для горной промышленности и транспорта 2020, г. Днепр, 24‐25 апреля : сб. науч. тр. междунар. конф. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
citep2020-59-66.pdf | 648,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.