2021 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври : [24] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 24
Попередній перегляд???itemlist.dc.date.accessioned???НазваАвтор(и)
Шваб.pdf.jpg19-січ-2023Мерчандайзинг у системі маркетингових комунікацій на підприємтствіШваб, Тетяна
Ткаченко.pdf.jpg19-січ-2023Маркетингове просування продукції в мережі ІнтернетТкаченко, Микита
Титаренко.pdf.jpg19-січ-2023Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства на ринку B2BТитаренко, Нікіта
Сур‘янінова.pdf.jpg19-січ-2023Удосконалення маркетингової товарної політики підприємстваСур’янінова, Маріанна
Созінова.pdf.jpg19-січ-2023Дослідження споживчої лояльності підприємства на ринку послугСозінова, Катерина
Росточило.pdf.jpg19-січ-2023Організація продажу роздрібного підприємства на засадах омніканального маркетингу в умовах пандемії COVID-19Росточило, Аліна
Роса.pdf.jpg19-січ-2023Програма інноваційного маркетингу на ринку споживчих послуг в умовах кризи (на прикладі ПП «кафе «Buffet»)Роса, Карина
Романенко.pdf.jpg19-січ-2023Маркетингова стратегія підприємства на ринку послугРоманенко, Володимир
Ритова.pdf.jpg19-січ-2023Маркетингові рішення підприємства роздрібної торгівліРитова, Ольга
Рашевський.pdf.jpg19-січ-2023Формування споживчої лояльності підприємства на ринку ритейлуРашевський, Віталій
Огнєва.pdf.jpg19-січ-2023Формування ефективного товарного асортименту підприємстваОгнєва, Анастасія
Куц.pdf.jpg19-січ-2023Маркетингові комунікації підприємства на ринку послугКуц, Влада
Коньшина.pdf.jpg19-січ-2023Удосконалення маркетингової політики просування супутніх товарівКоньшина, Альона
Ісабекова.pdf.jpg19-січ-2023Нейромаркетингові технології стимулювання імпульсивних покупокІсабекова, Єлизавета
Зівахін.pdf.jpg19-січ-2023Особливості рекламної діяльності підприємства в умовах кризиЗівахін, Олександр
Зайцев.pdf.jpg19-січ-2023Стимулювання продажу на основі підвищення мотивації працівниківЗайцев, Іван
Задоя.pdf.jpg19-січ-2023Маркетингова стратегія підприємства на ринку послугЗадоя, Валерія
Забара.pdf.jpg19-січ-2023Івент-маркетинг в системі комунікаційної діяльності підприємстваЗабара, Поліна
Живага.pdf.jpg19-січ-2023Інструменти Інтернет-маркетингу при формуванні конкурентних переваг торговельного підприємстваЖивага, Аміна
Гипський.pdf.jpg19-січ-2023Вибір цільового сегменту для магазину і позиціонування на ринку харчових продуктівГипський, Євген
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 24