Секція «Маркетингові технології. Суспільні комунікації. Медіа-студії» : [5] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 5 з 5
Попередній перегляд???itemlist.dc.date.accessioned???НазваАвтор(и)
Наукова_весна_2023-441-443.pdf.jpg26-чер-2023Глобальні бренди у міжнародній маркетинговій діяльності ТНККравченко, А. А.; Кривошеєва, К. Л.; Артеменко, А. В.
Наукова_весна_2023-439-441.pdf.jpg26-чер-2023Взаємозв’язок медіапланування та брендингуЛисенко, І. В.
Наукова_весна_2023-437-439.pdf.jpg26-чер-2023Чому бренди повинні бути соціально-відповідальними?Лисенко, І. В.; Гавриш, Н. О.
Наукова_весна_2023-436-437.pdf.jpg26-чер-2023Маркетингова тактика взаємодії з хейтерамиКуваєва, Т. В.; Чурсіна, Я. В.
Наукова_весна_2023-434-436.pdf.jpg26-чер-2023Тенденції розвитку маркетингових комунікаційЛисенко, І. В.; Артеменко, К. Т.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 5 з 5