Фінансово-економічний факультет: Recent submissions
Зараз показуються 121-140 з 756
-
Аналіз і використання цифрового маркетингу банківської установи
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі досліджено застосування цифрового маркетингу банківської установи. Проаналізовано зовнішнє і внутрішнє середовище АТ «АБ «РАДАБАНК», досліджено інструменти та методи застосування цифрового маркетингу ... -
Управління маркетинговою діяльністю компанії на ринку консалтингових послуг
(2023-12-08)В кваліфікаційній роботі було проведено аналіз маркетингової діяльності компанії на ринку консалтингових послуг, яка спеціалізується на консультуванні бухгалтерської та управлінської діяльності, а також розробкою програмного ... -
Формування збутової стратегії аграрного підприємства в умовах воєнного стану
(2023-12-08)В кваліфікаційній роботі проаналізовано: теоретичний матеріал про формування збутової стратегії, аграрний сектор ринку України та Світу, маркетингові та економічні показники ФГ «Фостаченко», дані опитувань та вітчизняну і ... -
Маркетингова стратегія підприємства на споживчому ринку
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову інноваційну стратегію ливарного підприємства на споживчому ринку ливарних підприємств, а також проаналізовано внутрішнє(слабкі та сильні сторони) та зовнішнє середовище ... -
Стратегія цифрової комунікації для просування торгової марки виробничого підприємства
(2023-12-08)Об'єкт дослідження – маркетингова діяльність виробничого підприємства на прикладі виробничого підприємства ПРАТ «Юрія». Мета дослідження – вивчення теоретико-методичних засад з дослідження особливостей застосування ... -
Управління асортиментною політикою підприємства
(2023-12-08)В кваліфікаційній роботі визначено сутність асортиментної політики, проаналізовано особливості управління асортиментною політикою підприємства, досліджено формування та управління асортиментною політикою на прикладі ... -
Стратегія просування підприємства громадського харчування в соціальних мережах
(2023-12-08)В кваліфікаціййній роботі проаналізовано маркетингову діяльність закладу громадського харчування на ринку у Дніпропетровський області, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe ... -
Розробка маркетингової стратегії просування digital-агенції в мережі Інтернет
(2023-12-08)Digital агенції відіграють ключову роль у сучасній економіці, виступаючи як важлива складова для розвитку бізнесів. Вони допомагають компаніям адаптуватися до швидкозмінних технологічних умов, забезпечуючи ефективну ... -
Управління лояльністю персоналу в IT-сфері
(2023-12-08)Пояснювальна записка: 91 с., 25 рис., 20 табл. та 1 додаток, 32 джерела. Кваліфікаційна робота присвячена управлінню лояльністю персоналу ТОВ »LANARS» на ринку інформаційних технологій. На основі маркетингового дослідження ... -
Управління маркетинговими комунікаціями як чинник підвищення ефективності діяльності підприємства
(2023-12-08)В роботі проаналізовано маркетингову комунікаційну діяльність підприємства, а також вплив маркетингових комунікацій на підвищення ефективності діяльності підприємства. Проведено маркетингові дослідження щодо вдосконалення ... -
Розробка SMM-стратегії підприємства на ринку послуг
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проаналізовано особливості формування SMM-стратегії підприємствам на на рику послуг. Проведено аналіз стану ринку громадського харчування. Було проведено аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища ... -
Удосконалення системи управління персоналом промислового підприємства
(2023-12)В кваліфікаційній роботі представлено основі теоретичні аспекти формування системи управління персоналом на промисловому підприємстві. Визначено поняття категорій «персонал», «людські ресурси» та «система управління ... -
Удосконалення системи основних засобів на промисловому підприємстві
(2023-12)В кваліфікаційній роботі представлено основі теоретичні аспекти обліку й аналізу використання основних засобів на підприємстві. Визначено поняття категорій «основні засоби», «економічна характеристика підприємства» та ... -
Підвищення ефективності управління внутрішнім середовищем підприємства
(2023-12)В кваліфікаційній роботі магістра проаналізовано діяльність ФОП Шалашова Емілія Юріївна, а також вивчено досвід управління бізнес-процесами на туристичних підприємствах. Були сформульовані проєктні рекомендації щодо ... -
Управління інноваційною діяльністю туристичного підприємства
(2023-12)В кваліфікаційній роботі магістра проаналізовано діяльність ФОП Тараненко Марина Володимирівна, а також вивчено досвід застосування сучасних інноваційних технологій на туристичних підприємствах. Були сформульовані проєктні ... -
Система мотивації працівників туристичного підприємства
(2023-06)В кваліфікаційній роботі бакалавра проаналізовано діяльність ФОП Чорна Т.М., а також вивчено сучасні системи мотивації працівників на туристичному підприємстві. Було проведено оцінку діючої системи мотивації персоналу ФОП ... -
Використання Інтернет-технологій для розвитку туристичного підприємства
(2023-06)В кваліфікаційній роботі бакалавра проаналізовано діяльність ФОП Пугач Дмитро Михайлович, а також вивчено досвід застосування сучасних інтернет-технологій на туристичних підприємствах. Були сформульовані проєктні рекомендації ... -
Організація культурно-пізнавального туризму в Дніпропетровській області
(2023-06)В кваліфікаційній роботі бакалавра проаналізовано організацію культурно пізнавального туризму в Дніпропетровській області, а також вивчено світовий досвід у сфері культурно-пізнавального туризму. Була запропонована стратегія ... -
Удосконалення управління витратами на виробничому підприємстві
(2023-12)В кваліфікаційній роботі представлено ключові теоретичні аспекти формування витрат на підприємстві. Подано класифікацію систем управління витратами відповідно до їх обліку у собівартості продукції. Дається характеристика ... -
Підвищення ефективності діяльності виробничого підприємства на основі процесного підходу
(2023-12)В кваліфікаційній роботі детально проаналізовано бізнес-процеси виробничого підприємства ТОВ «СНАБЕЛЕКТРО», а також досліджено управління бізнес-процесами та їх систематизація, виходячи з уявлень про систему управління в ...