Фінансово-економічний факультет: Recent submissions
Зараз показуються 141-160 з 756
-
Шляхи підвищення потенціалу природоорієнтованого туризму
(2023-12)В кваліфікаційній роботі проведено аналіз основних видів природоорієнтованого туризму, які ґрунтуються на використанні ресурсів природного середовища, та для свого розвитку використовують природні території (як змінені ... -
Організація пізнавального туризму в Західноєвропейському туристичному регіоні
(2023-12)В кваліфікаційній роботі детально проаналізовано особливості організації пізнавального туризму в Західноєвропейському туристичному регіоні. Досшліджено роль туроператора в організації пізнавального туризму на українському ... -
Напрями розвитку медичного туризму в Україні
(2023-06)В кваліфікаційній роботі проаналізовано поточний стан та перспективи розвитку медичного туризму в Україні та у Дніпропетровській області, досліджені можливості лікувально-оздоровчого комплексу «Хімік» щодо запровадження ... -
Шляхи підвищення туристично-рекреаційного потенціалу Дніпропетровської області
(2023-06)В кваліфікаційній роботі проаналізовано поточний стан та перспективи реалізації туристично-рекреаційного потенціалу Дніпропетровської області, досліджені можливості туристичної агенції «Скай Тур» у просуванні та реалізації ... -
Розвиток сільського туризму в Дніпропетровській області
(2023-06)В кваліфікаційній роботі розглянуто та проаналізовано сучасні підходи до регулювання та розвитку сільського туризму як фактору трансформації сільських територій. Досліджено теоретичні положення сільського туризму та його ... -
Управління туристичним потенціалом Дніпропетровської області
(2023)В кваліфікаційній роботі проаналізовано поточний стан та перспективи реалізації туристично-рекреаційного потенціалу Дніпропетровської області, досліджені можливості лікувально-оздоровчого комплексу «Хімік» у просуванні та ... -
Маркетингова діяльність мобільного банку monobank
(2023-06-09)В кваліфікаційній роботі було проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства на ринку банківських послуг, зокрема спрямованої на дослідження ринку та споживачів. Проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища ... -
Розробка програми стимулювання збуту на ринку товарів повсякденного попиту
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі проаналізованооснови стимулювання збуту на ринку товарів повсякденного попиту, проведено дослідження маркетингового середовища підприємства ТОВ «Катеринославхліб», обґрунтування програми стимулювання ... -
Маркетингова діяльність підприємства на ринку поштових послуг
(2023-06-09)В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ «Нова Пошта», також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє (можливості та загрози) середовище досліджуваного підприємства. Об’єкт ... -
Розробка програми просування товару на оптовому ринку
(2023-06-09)Об’єктом дослідження є процес просування товарів на оптовому ринку. Предметом дослідження є методи просування товарів підприємства на оптовому ринку. Метою дослідження є розробка та обґрунтування програми просування ... -
Використання інструментів цифрового маркетингу в просуванні товарів підприємства у сфері торгівлі
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі було досліджено маркетинг DTS-Parts, що є об'єктом дослідження у цій кваліфікаційної роботі. Були описані основні її характеристики, а також складена програма бізнес-моделі для кращого розуміння ... -
Маркетингові дослідження споживчого сприйняття бренду на ринку схожих товар
(2023-06-09)Об’єктом дослідження є маркетингові дослідження підприємства. Предметом дослідження висувається методи поліпшення просування бренду на ринку схожих товарів. Метою дослідження є адаптація бренду до умов сучасної ситуації ... -
Аналіз маркетингової діяльності роздрібного підприємства
(2023-06-09)В кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретико-методичні засади маркетингової діяльності роздрібного підприємства. Досліджено маркетингове середовище ТОВ «АТБ-маркет». Обґрунтуванні напрями маркетингового розвитку ТОВ ... -
Маркетингова програма розвитку підприємства на ринку розважальних послуг
(2023-06-09)В кваліфікаційній роботі проведено аналіз теоретичних основ, методичних та практичних аспектів маркетингової програми розвитку підприємства на ринку розважальних послуг. Об’єкт дослідження: процес формування маркетингової ... -
Формування товарного асортименту підприємства
(2023-06-09)В кваліфікаційній роботі було проведено аналіз внутрішнього стану та впливу зовнішнього середовища на підприємство, а також проаналізовано товарний асортимент підприємства роздрібної торгівлі з метою виявлення шляхів ... -
Застосування інструментів цифрового маркетингу для компанії на ринку зоотоварів
(2023-06-09)В кваліфікаційній роботі проаналізовано застосування інструментів цифрового маркетингу підприємствами на ринку зоологічних товарів. Проведені дослідження щодо особливостей використання цифрових інструментів для просування ... -
Маркетинговий інструментарій позиціонування бренду на ринку
(2023-06-09)Об'єктом дослідження є маркетинговий інструментарій бренд-менеджменту. 5 Предметом дослідження є характеристики та особливості формування позиціонування бренду на ринку споживчих товарів. У роботі були застосовані ... -
Маркетингове забезпечення виведення нового товару на ринок у площині сталого розвитку
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретичні основи маркетингового забезпечення виведення нового товару на ринок: сутність маркетингової діяльності підприємства і складові маркетинг-мікс, зміст і особливості виведення ... -
Дослідження споживчої поведінки на ринку додаткових освітніх послуг
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі досліджено особливості поведінки споживачів на ринку додаткових освітніх послуг. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище школи англійської мови «Yellow Submarines». Проведено дослідження ... -
Споживчі вподобання на ринку товарів господарського призначення
(2023-06-09)В кваліфікаційній роботі досліджувалося ТОВ «ЛСГРУП». В ході виконання роботи проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства та маркетингову діяльність підприємства. Також визначено економічні, політичні, ...