Фінансово-економічний факультет: Recent submissions
Зараз показуються 401-420 з 756
-
Маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку непродовольчих товарів
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 64 с., 4 рис., 15 табл., 40 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства на ринку непродовольчих товарів, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі ... -
Маркетингове дослідження особливостей просування компанії у соціальних мережах
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 100 с., 50 рис., 14 табл., 2 додатків, 38 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано особливості маркетингу соціальних мереж підприємствамна рику послуг. Проведений аналіз стану ринку громадського ... -
Мерчандайзинг у системі маркетингових комунікацій на підприємтстві
(2021-06-11)Пояснювальна записка: 84 с., 9 рис., 27 табл., 32 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову асортиментну діяльність харчового підприємства на ринку морозива, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та ... -
Маркетингове просування продукції в мережі Інтернет
(2021-06-11)Пояснювальна записка: 85 с., 18 рис., 12 таб., 3 дод., 40 джерел. В даній кваліфікаційній роботі було вдосконалено систему маркетингового просування товарів салону одягу за рахунок застосування засобів Інтернет-маркетин ... -
Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства на ринку B2B
(2021-06-11)Пояснювальна записка: 70 с., 30 рис., 11 табл., 2 додатки, 39 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано асортиментний портфель підприємства ТОВ «ЄВРОМІКС" на ринку парфумерії, а також виконано аналіз внутрішнього ... -
Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства
(2021-06-11)Пояснювальна записка: 115 с., 56 рис., 26 табл., 5 додатки, 49 джерел У кваліфікаційній роботі досліджено підприємство ФОП «Кондратенко Ю.Р.» ТМ «Mr. Pops» у м. Дніпро. Робота має тісний зв'язок з роботами з маркетингових ... -
Дослідження споживчої лояльності підприємства на ринку послуг
(2021-06-11)Пояснювальна записка до диплому представлена: 117 с., 49 рис., 14 табл., 2 додатки, 31 джерело. У кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено формування споживчої лояльності на ринку послуг, а саме на ринку громадського ... -
Організація продажу роздрібного підприємства на засадах омніканального маркетингу в умовах пандемії COVID-19
(2021-06-11)Пояснювальна записка: 101 с., 37 рис., 7 табл., 6 додатків, 26 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано внутрішнє середовище підприємства, маркетингову діяльність та наявні канали взаємодії зі споживачами. Також ... -
Програма інноваційного маркетингу на ринку споживчих послуг в умовах кризи (на прикладі ПП «кафе «Buffet»)
(2021-06-11)Пояснювальна записка: 90 с., 34 рис., 35 табл., 5 дод., 36 джерел. Об'єкт дослідження – діяльність підприємств ринку послуг в умовах кризи. Мета дослідження – визначення напрямів впровадження програми інноваційного ... -
Аналіз рекламної діяльності підприємства
(2019-12-24)