Фінансово-економічний факультет: Recent submissions
Зараз показуються 421-440 з 756
-
Формування маркетингової стратегії підприємства
(2019-12-24) -
Особливості прийняття рішень споживачем при виборі послуг
(2019-12-24) -
Дослідження поведінки споживачів на ринку послуг
(2019-12-24) -
Дослідження поведінки споживачів при виборі товарів особливого попиту
(2020-01-13)В кваліфікаційній роботі досліджено об’єкт – це магазин «Золотий Вік. Срібло», який знаходиться за адресою: ТЦ Дафі, бульвар Зоряний 1а. Юридична назва «ФОП Чайка Д.Є.», Метою виконання кваліфікаційній роботи є закріплення ... -
Дослідження маркетингових комунікацій Інтернет-магазину на ринку послуг
(2020-01-13)В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність та просування Інтернет-магазину Chocoberry_dnepr, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) ... -
Дослідження факторів, що впливають на вибір складних споживчих послуг
(2020-01-13)Об'єкт дослідження – поведінка споживача на ринку складних споживчих послуг. Мета дослідження – визначення напрямів маркетингових дій для формування стійкої лояльності споживачів щодо складних споживчих послуг. Методи ... -
Особливості формування попиту та стимулювання збуту торгівельних підприємств
(2020-01-13)В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність торгівельного підприємства на ринку FMCG кондитерських товарів, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості ... -
Формування асортиментної політики підприємства та логістика дистрибуції на ринку послуг
(2020-01-13)У кваліфікаційній роботі проаналізовано асортиментну політику підприємства, логістику дистрибуції у площині маркетингової діяльності на ринку послуг, визначено сильні та слабкі сторони підприємства. Проведено маркетингове ...