Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165362
Назва: Формування стартегії розвитку мережі роздрібних магазинів
Автори: Лясов, Данил
Ключові слова: СТРАТЕГІЯ, КОНКУРЕНТИ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ, МАРКЕТИНГ, РИНОК ТОВАРІВ ДЛЯ РИБОЛОВЛІ
Дата публікації: 14-січ-2022
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність та просування мережі фірмових магазинів на ринку товарів для риболовлі, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів мережі фірмових магазинів, сегментування споживачів мережі фірмових магазинів на ринку товарів для риболовлі. Об’єкт дослідження: маркетингова дільність мережі фірмових магазинів на ринку товарів для риболовлі. Мета кваліфікаційної роботи: вибір стратегії розвитку мережі фірмових магазинів на ринку товарів для риболовлі. Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення та маркетинговою товарною політикою. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта дослідження: визначення стратегічних напрямків розвитку мережі магазинів на ринку товарів для риболовлі, удосконалення астортимету товарів та інструментів просування мережі. У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, опитування, метод експертних оцінок, ABC-аналіз, XYZ-аналіз, конкурентний аналіз «5 сил Портера», аналіз конкуренто спроможності, IFAS-аналіз, PEST- аналіз, EFAS-аналіз, SWOT-аналіз.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165362
Розташовується у зібраннях:2021 рік випуску 075 маркетинг Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лясов.pdf17,53 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.