Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. Т. 1.
Permanent URI for this communityhttp://scihub.nmu.org.ua/handle/123456789/165447
Browse
12 results
Search Results
- Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Еnsuring the efficient functioning of the supply chain in conditions of uncertain demand(2023) ;Gushul, V.A.Litvinova, Ya. V.Several modes of transportation are commonly used in the transportation of goods, including road, rail, water, and air. Each mode of transportation has its own unique advantages and disadvantages, so it is important to choose the appropriate mode depending on the nature of the cargo and its destination. Logistics and supply chain management play a crucial role in complex transportation systems for the transportation of goods. The essence of the logistics system is defined as the unity of all links in the transport and technological chain, which allows to ensure the delivery of goods in accordance with orders. The main characteristic in supply chain management is the value chain. Effective supply chain management is one of the tools of effective management, and therefore increasing business profitability in various areas of business. Effective management of such a supply chain is critical for businesses to remain competitive and meet customer demands. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Режими технічного обслуговування автомобілів(2023) ;Філоненко, А.С.Ходос, О.Г.На автотранспортних підприємствах для підтримки парку різноманітної техніки в справному і робочому стані прийнята система профілактичного планування, а саме планово-запобіжний ремонт, які вивчаються в рамках дисципліни «Технічна експлуатація автомобілів». Правильно організовані роботи сприяють зменшенню потоку відмов та несправностей, збільшує термін служби автомобілів. Система профілактичного планування базується на нормативних режимах технічного обслуговування та поточного ремонту автомобілів, які розроблені з урахуванням статистичних даних. Але автомобільна промисловість постійно розвивається та проектуються нові, більш надійні, транспортні засоби, збільшується період між технічними обслуговуваннями. Відповідно, ці зміни необхідно враховувати при розрахунках періодичності технічного обслуговування та ремонту. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Шість тенденцій, які формують майбутнє автомобільної індустрії(2023) ;Тітов, С.С.Сакно, О.П.Автомобільна індустрія зазнає кардинальної трансформації, коли електромобілі (Electric Vehicles - EV) прискорюються до масового впровадження. Однак важлива проблема залишається: хоча електромобілі є ключем до більш стійкого майбутнього, високі витрати, пов’язані з технологією акумуляторів, кидають тінь на прибутковість більшості OEM-виробників і гігафабрик. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Переваги та недоліки безпосереднього впорскування палива(2023) ;Тимошевський, А.О.Бас, К.М.Бензинові мотори з безпосереднім уприскуванням палива автолюбителі та фахівці оцінюють по-різному: одні вважають їх прикладом технологічної досконалості, інші бояться як вогню і готові відмовитися від них ще на стадії вибору автомобіля. Бензинові двигуни внутрішнього згоряння з безпосереднім уприскуванням почали масово надходити на вітчизняний ринок на початку 2000-х років і на даний момент стали неодмінним атрибутом будь-якого більш-менш сучасного автомобіля середнього чи вищого цінового сегмента. Іншими словами, вони давно є даністю і залишаться такою до моменту переходу людства на принципово інші засоби пересування, якими сьогодні більшості експертів є електрокари. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Вплив тиску в шині на керованість та стійкість легкового автомобіля(2023) ;Семенець, М.С.Сахно, В.П.Відомо, що безпека руху автомобіля в значній мірі залежить від його керованості та стійкості. Важливими жорсткісними характеристиками шини є її бічна та кутова жорсткості. У свою чергу, поєднанням цих двох характеристик є бічне відведення колеса автомобіля, яке суттєво впливає на його керованість та стійкість. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Тенденції розвитку електромобілів та супутньої інфраструктури в Україні(2023) ;Сакно, О.Р.Олішевська, В.Є.В Україні перші заходи, що спрямовані на вивчення можливості експлуатації електромобілів та створення інфраструктури для їх заправки, були здійснені в 2011 р. Протягом 2010…2016 р.р. сукупний обсяг ввезення електромобілів в Україну складав біля 3,2 тисяч одиниць. Зростанню обсягів ввезення електромобілів в Україну в 2015…2016 р.р. сприяло ухвалення Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Митний тариф України» щодо ввізного мита на електромобілі» № 822-VIII від 25.11.2015. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Удосконалення гальмівного приводу модульного автопоїзда для експериментальних досліджень маневреності(2023) ;Лупашко, Н.О.Поляков, В.М.Ефективність використання рухомого складу автомобільного транспорту і його продуктивність залежать від вантажопідйомності і середньої швидкості руху, а також сукупності техніко-експлуатаційних властивостей, які виявляються в процесі експлуатації і обумовлюють придатність рухомого складу до застосування в заданих експлуатаційних умовах. Тим часом продуктивність, особливо автопоїздів, істотно залежить від їх пристосованості до умов експлуатації. Ефективність автомобільного транспортного засобу (АТЗ) полягає у закладених на стадії проектування показників експлуатаційних властивостей. Однією із таких властивостей є маневреність. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Аналіз шляхів поліпшення показників поперечної стійкості сідельного автопоїзда(2023) ;Левченко, С.С.Поляков, В.М.Сідельні автопоїзди є одними з основних видів вантажного транспорту, якими перевозиться значна частина вантажів на території України. В зв’язку з перевищенням швидкісного режиму руху, неякісним дорожнім покриттям можуть виникати аварії, наслідками яких є людські жертви та матеріальні втрати. З метою покращення рівня безпечної експлуатації автопоїздів проводяться дослідження щодо підвищення їх експлуатаційних властивостей, зокрема поперечної стійкості. Одними з основних шляхів поліпшення показників поперечної стійкості сідельного автопоїзда є удосконалення конструкції елементів ходової частини, гальмівної і рульової систем (оскільки вони найбільше впливають на ці показники), а також розробка електронних систем, що забезпечують стійкість та безпеку руху. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication На шляху до майбутнього. Інновації в автомобільній індустрії(2023) ;Даценко, В.І. ;Шутов, В.О.Крівда, В.В.Історія автомобільної індустрії. В середині XIX століття винахідників та інженерів почало цікавити створення пристрою, що самостійно рухається. У 1885 р., Карл Бенц представив світові свій "Моторвагон" – перший автомобіль, що працює на бензині. Революція Масового Виробництва. На початку XX століття Генрі Форд розпочав революцію в автомобільній виробничості, впроваджуючи концепцію лінійного виробництва. Це знизило вартість автомобілів та зробило їх більш доступними для громадськості. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Активне керування кутами сходження задніх коліс легкового автомобіля(2023) ;Губарєв, Д.Д.Поляков, В.М.Автомобільний транспорт невід’ємна частина сучасного суспільства. Разом з тим автомобільні транспортні засоби є засоби підвищеної небезпеки. Тому у всіх країнах світу з високим рівнем автомобілізації ведуться дослідження щодо підвищення рівня безпеки автомобіля. Ці роботи ведуться за двома напрямками: перший, спрямований на уникнення дорожньо-транспортної пригоди; другий – на максимальне зниження тяжкості її наслідків. В автомобілебудуванні (наприклад, виробники автомобілів Honda, Toyota, Mazda, Nissan, General Motors, Renault, BMW тощо) широко використовують систему всеколісного керування 4WS (For-wheel-steered), що призначена для керування колесами задньої осі за певним алгоритмом (у залежності від керуючого впливу водія та швидкості руху автомобіля).