Теоретичні засади створення моделі здоров’яформуючого освітнього простору в умовах переходу на нові освітні стандарти
Date Issued
2013
Author(s)
Шепенюк, І. М.
Abstract
В наш час суспільство і держава ставлять перед системою освіти соціальне
замовлення на здорову особистість. Різні типи освітніх закладів повинні стати
освітньо-оздоровчими. Останнім часом сильно трансформувалися соціальні
очікування від школи. Якщо раніше в системі соціальних очікувань домінували
знання, уміння і навички, то нині суспільство чекає від школи моделі поведінки. У
Державних стандартах освіти нового покоління зазначені моделі поведінки є
пріоритетними, вони спрямовані на уміння робити самостійний вибір, приймати
рішення, орієнтуватися в інформаційному просторі, вести здоровий спосіб життя
тощо.
замовлення на здорову особистість. Різні типи освітніх закладів повинні стати
освітньо-оздоровчими. Останнім часом сильно трансформувалися соціальні
очікування від школи. Якщо раніше в системі соціальних очікувань домінували
знання, уміння і навички, то нині суспільство чекає від школи моделі поведінки. У
Державних стандартах освіти нового покоління зазначені моделі поведінки є
пріоритетними, вони спрямовані на уміння робити самостійний вибір, приймати
рішення, орієнтуватися в інформаційному просторі, вести здоровий спосіб життя
тощо.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
16-19.pdf
Size
201.62 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):5c4a16e4f04d238e6e92fbadb281a1ef