Сутність спонсорів бренду, як його ключових стейкхолдерів
Date Issued
2013
Author(s)
Яцентюк, С. В.
Abstract
Важливим фактором забезпечення успішного розвитку підприємства у сучасних
ринкових умовах є ефективне використання в його арсеналі таких управлінських
інструментів, як портфель брендів та стратегічний брендинг. Причому ефективність реалізації стратегії брендингу підприємства залежить від стейкхолдерів брендів, що здійснюють прямий, чи опосередкований вплив на них. Дослідженнями цих суб’єктів процесу функціонування брендів на ринку займались і займаються практично всі світові і вітчизняні науковці і практики з брендингу. І в цьому процесі досі залишаються певні невирішені, або неузгоджені питання.
Метою дослідження є відокремлення та визначення той групи ключових
стейкхолдерів брендів, що використовують і контролюють бренди для досягнення поточних і стратегічних цілей власних підприємств.
ринкових умовах є ефективне використання в його арсеналі таких управлінських
інструментів, як портфель брендів та стратегічний брендинг. Причому ефективність реалізації стратегії брендингу підприємства залежить від стейкхолдерів брендів, що здійснюють прямий, чи опосередкований вплив на них. Дослідженнями цих суб’єктів процесу функціонування брендів на ринку займались і займаються практично всі світові і вітчизняні науковці і практики з брендингу. І в цьому процесі досі залишаються певні невирішені, або неузгоджені питання.
Метою дослідження є відокремлення та визначення той групи ключових
стейкхолдерів брендів, що використовують і контролюють бренди для досягнення поточних і стратегічних цілей власних підприємств.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
63-64.pdf
Size
245.65 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):607a255fd559e59821a1d5f2094845a9