Формування стратегії розвитку підприємства (за матеріалами ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо»)
Date Issued
2023-06
Author(s)
Лу, Чжімін
Abstract
Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023.
Об’єкт розроблення – процес формування стратегії розвитку підприємства.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку підприємства.
Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто стратегії розвитку промислових підприємств у світлі глобалізаційних процесів; досліджено становлення та розвиток франчайзингової стратегії; оцінено вимоги до постановки цілей у стратегічному плануванні промислового розвитку; проведено аналіз загальної характеристики діяльності ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо» та його конкурентного оточення; проведено економічний аналіз діяльності ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо»; проаналізовано фінансові показників діяльності діяльності ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо»; обґрунтовано необхідність впровадження стратегії розвитку у ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо»; впроваджено стратегію франчайзингу ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо» та оцінено її ефективність.
Об’єкт розроблення – процес формування стратегії розвитку підприємства.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку підприємства.
Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто стратегії розвитку промислових підприємств у світлі глобалізаційних процесів; досліджено становлення та розвиток франчайзингової стратегії; оцінено вимоги до постановки цілей у стратегічному плануванні промислового розвитку; проведено аналіз загальної характеристики діяльності ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо» та його конкурентного оточення; проведено економічний аналіз діяльності ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо»; проаналізовано фінансові показників діяльності діяльності ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо»; обґрунтовано необхідність впровадження стратегії розвитку у ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо»; впроваджено стратегію франчайзингу ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо» та оцінено її ефективність.
Subjects
File(s)![Thumbnail Image]()
![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Д_Лу Чжімін_Титули.pdf
Size
326.32 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):2553e257748079e270ecaf8ad3cf0fc7
Loading...
Name
Д_Лу Чжімін_ок.pdf
Size
43.69 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):a8b683637e35d1a237ba25e1ad845f46