Розвиток бізнес-моделі підприємства як інструмент забезпечення конкурентоспроможності
Date Issued
2024
Author(s)
Брєєва Тимофій Іванович
Abstract
КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, ПІДПРИЄМСТВО, БІЗНЕС-МОДЕЛЬ, ІННОВАЦІЇ, РИНОК.
Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи бакалавра на тему «Розвиток бізнес-моделі підприємства як інструмент забезпечення конкурентоспроможності».
58 стор., 7 рис., 16 табл., 26 інформаційних джерел, 3 додатки.
Об’єктом дослідження є управління розвитком бізнес-моделі підприємства з метою забезпечення його конкурентоспроможності.
Предметом дослідження є методичні засади, а також практичні аспекти управління розвитком бізнес-моделі підприємства з метою забезпечення його конкурентоспроможності.
Мета дослідження – узагальнити методичні основи й розробити рекомендації щодо управління розвитком бізнес-моделі підприємства.
Отримані результати. У першому розділі визначено значення бізнес-моделювання для забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Проведений огляд методичних здобутків за темою дослідження.
У другому розділі здійснено аналіз господарської діяльності малого підприємства та особливостей його бізнес-моделі. Розкриті методичні підходи до управління розвитком бізнес-моделі підприємства. Визначений вплив бізнес-моделі підприємства на формування його конкурентоспроможності.
У третьому розділі наведені рекомендації щодо розвитку бізнес-моделі підприємства з метою посилення його конкурентоспроможності на ринку.
Сфера практичного застосування результатів роботи – малі та середні підприємства за видами економічної діяльності.
Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи бакалавра на тему «Розвиток бізнес-моделі підприємства як інструмент забезпечення конкурентоспроможності».
58 стор., 7 рис., 16 табл., 26 інформаційних джерел, 3 додатки.
Об’єктом дослідження є управління розвитком бізнес-моделі підприємства з метою забезпечення його конкурентоспроможності.
Предметом дослідження є методичні засади, а також практичні аспекти управління розвитком бізнес-моделі підприємства з метою забезпечення його конкурентоспроможності.
Мета дослідження – узагальнити методичні основи й розробити рекомендації щодо управління розвитком бізнес-моделі підприємства.
Отримані результати. У першому розділі визначено значення бізнес-моделювання для забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Проведений огляд методичних здобутків за темою дослідження.
У другому розділі здійснено аналіз господарської діяльності малого підприємства та особливостей його бізнес-моделі. Розкриті методичні підходи до управління розвитком бізнес-моделі підприємства. Визначений вплив бізнес-моделі підприємства на формування його конкурентоспроможності.
У третьому розділі наведені рекомендації щодо розвитку бізнес-моделі підприємства з метою посилення його конкурентоспроможності на ринку.
Сфера практичного застосування результатів роботи – малі та середні підприємства за видами економічної діяльності.
File(s)![Thumbnail Image]()
![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
КР_БРЄЄВ Т.І.rar
Size
503.01 KB
Format
Unknown
Checksum
(MD5):dd31848cd063c565e79c12031e78943c
Loading...
Name
КР_БРЄЄВ Т.І..doc
Size
105.5 KB
Format
Microsoft Word
Checksum
(MD5):8789999bf0398c821a2e12dde1d1f957