Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Матеріали конференцій
  3. Інформаційні технології: теорія і практика
  4. Інформаційні технології: теорія і практика : тези доповідей 4-тої Всеукраїнської інтернет-конференція здобувачів вищої освіти і молодих учених (Дніпро-Запоріжжя-Харків), 17-19 березня 2021 р.
  5. Вибір оптимального плану показу реклами на основі багатьох критеріїв
 
  • Details

Вибір оптимального плану показу реклами на основі багатьох критеріїв

Date Issued
2021
Author(s)
Фракянц, С. Е. 
Хом’як, Т. В. 
Abstract
З метою створення меблевої платформи виникла задача реалізації плану показу реклами для користувачів. Постановка задачі виглядає наступним чином. На веб-платформі з роздрібкової торгівлі існує 3 типу рекламного просування:
1. Перший тип реклами з експертним коефіцієнтом ефективності рівний 0.4, максимальною кількістю розміщення - 15;
2. Другий тип реклами - відповідно 0.7 та 20;
3. Третій тип реклами - відповідно 0.2 та 35.
Subjects

метод згортки

научная публикация НГ...

математична модель

оптимальний план

реклама

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Збірка А4 !!!!!!-86-88.pdf

Size

694.53 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):33e8a4d60defc53145f7f988db9a30b4

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify