Застосування спектрального аналізу моторного мастила для прогнозування залишкового ресурсу двигунів гібридних транспортних засобів
Date Issued
2021
Author(s)
Федоряченко, С. О.
Abstract
Технічна діагностика стану двигунів внутрішнього згорання, трансмісій та інших високо навантажених агрегатів є процесом регламентованим технічними вимогами. Проте, у залежності від інтенсивності експлуатації та регламентів технічного обслуговування можлива зміна техніко-експлуатаційних показників деталей машин і механізмів у результаті фрикційної взаємодії поверхонь, температури, попадання у робочу зону агресивних хімічних з’єднаннь та абразивних забруднювачів, а також низьким фізико-хімічним показникам якості масла. Процес накопичення продуктів зносу і забруднень відбувається протягом міжсервісного терміну напрацювання масла. Незважаючи на наявність системи очищення, насичення продуктами зносу на молекулярному рівні призводить до прискорення деградації масла та зниження показників антифрикційних, миючих властивостей тощо [1-4]. При оцінці якості моторного масла досліджується кількість продуктів зносу, їх склад, масові показники модифікаторів тертя, в’язкість, лужність.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
№19_Федоряченко_НТУДП.pdf
Size
331.7 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):d82f8a36a9b14ff00c0df419267a3716