Маркетингові дослідження: підручник
Date Issued
2015-11-04
Author(s)
Решетілова, Тетяна Борисівна
Довгань, Сергій Михайлович
Abstract
Розглянуто комплекс питань, пов’язаних з методологією і практичним інструментарієм реалізації всіх етапів маркетингового дослідження. Акцент зроблено на практичну сторону організації та проведення дослідження.
Підручник призначений для студентів, які навчаються за спеціальністю 075 Маркетинг.
Підручник призначений для студентів, які навчаються за спеціальністю 075 Маркетинг.
File(s)![Thumbnail Image]()
![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Решетилова Довгань Маркетинговые исследования.pdf
Size
2.8 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):3cd106302d20f8a6a2bb47260b13c7e2
Loading...
Name
Решетілова Довгань Маркетингові дослідження.pdf
Size
2.28 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):d4763247455a5281cb59ce0239395294