Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Персональні колекції співробітників та підрозділів
  3. Кафедра економіки та економічної кібернетики
  4. Оптимальний вибір маркетингових заходів
 
  • Details

Оптимальний вибір маркетингових заходів

Date Issued
2008
Author(s)
Пістунов, І. М. 
Авраменко, С. В. 
Abstract
Методом экспертных оценок исследована эффективность различных видов рекламы в разрезе типов пред-
приятий, разработана математическая модель и найдено решения для оптимального выбора рекламных меро-
приятий.
The method of expert estimations explores efficiency of different types of advertising in the cut of types of enter-
prises, developed and decided the mathematical model of optimum choice of promotional purposes.
Методом експертних оцінок досліджено ефективність різних видів реклами в розрізі типів підприємств,
розроблено та вирішено математичну модель оптимального вибору рекламних заходів.
Subjects

маркетингові заходи

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

1-17.pdf

Size

131.12 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):e07b934d025fa09381e1a7024e1b41e1

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify