Крос-культурні комунікації в підприємницькій діяльності
Date Issued
2021
Author(s)
Кухар, А. О.
Касьяненко, Л. В.
Abstract
Ми живимо у XXI столітті, і час невпинно рухається вперед, залишаючи старі
системи позаду. Світ не чекає нічого й нікого, а сам робить виклики людям та закликає до зсувів. Саме таким зсувом, без сумніву, необхідно назвати крос-культурні комунікації. Людям вже не так важко знайти знайомих, що сповідують іншу релігію, дотримуються інших традицій або розмовляють іноземною для них мовою.Тож, і на перші місця у світі виходять компанії, що не бояться розширювати свій колектив людьми, що є зовсім різними не за характером або зовнішністю, а за метою та ідеєю життя. Метою будь-яких підприємницьких комунікацій є досягнення певної спільної мети, а саме крос-культурних – не тільки мети, а ще й взаєморозуміння та «спільної мови».
системи позаду. Світ не чекає нічого й нікого, а сам робить виклики людям та закликає до зсувів. Саме таким зсувом, без сумніву, необхідно назвати крос-культурні комунікації. Людям вже не так важко знайти знайомих, що сповідують іншу релігію, дотримуються інших традицій або розмовляють іноземною для них мовою.Тож, і на перші місця у світі виходять компанії, що не бояться розширювати свій колектив людьми, що є зовсім різними не за характером або зовнішністю, а за метою та ідеєю життя. Метою будь-яких підприємницьких комунікацій є досягнення певної спільної мети, а саме крос-культурних – не тільки мети, а ще й взаєморозуміння та «спільної мови».
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Кухар.pdf
Size
143.81 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):eee379a3ffc1b829016349c3fb7a7f13