Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Персональні колекції співробітників та підрозділів
  3. Кафедра філософії і педагогіки
  4. Холістична методологія сучасної освіти: причинно-системний підхід
 
  • Details

Холістична методологія сучасної освіти: причинно-системний підхід

Date Issued
2025
Author(s)
Одинець О. А.
Кафедра філософії і педагогіки  
Осетрова О. О.
Abstract
Формування науково-методичного потенціалу сучасної освіти базується на інтеграції філософських, методологічних і культурологічних підходів, які сприяють її цілісності та адаптації до викликів сучасного світу. Розмаїття та протиставлення методологічних підходів у педагогіці вимагає холістичного підходу («холізм» від грец. «holos» – ціле, цілісність) як основи цілісності освіти. Холістична методологія поєднує системний, синергетичний, трансцендентальний, феноменологічний, філософсько-антропологічний і соціальний підходи, які можна синтезувати у єдиний причинно-системний підхід. «Причинність» у межах цього підходу має принципові відмінності від концепції лапласовського детермінізму, який зосередив пояснення причинності на внутрішньосистемних взаємозв’язках. У цьому контексті концепція причинності базується на метасистемних чинниках, що розкривають розуміння причин і наслідків через квантову механіку та науку про складні системи.
Subjects

сучасна освіта

холістична методологі...

причинно-системний пі...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Особистість та освіта... (28 лютого 2025 р., м. Дніпро)-98-100.pdf

Size

431.77 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):d98042de216f5d5e0315b72bfed8ed0f

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify