Механізм забезпечення конкурентоспроможності торговельного підприємства
Date Issued
2024
Author(s)
Солоділов Данил Романович
Abstract
Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи на тему:
«Механізм забезпечення конкурентоспроможності торговельного підприємства»
Сторінок 74, рисунків 10, таблиць 18, використаних джерел 64, додатків 2.
ПІДПРИЄМНИЦТВО, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТЬ, ТОРГОВЕ ПІДПРИЄМСТВО, МЕХАНІЗМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Об’єкт дослідження – процес забезпечення конкурентоспроможності торговельного підприємства.
Предмет дослідження – механізм забезпечення конкурентоспроможності компанії «Акварель» ТОВ « Креатив компані Україна».
Мета роботи – забезпечення конкурентоспроможності підприємств в умовах впливу соціально-економічної трансформації конкурентного середовища.
Методи дослідження – порівняльний та ситуаційний аналіз та синтез, методи фінансового, статистичного аналізу, метод абстрактно-логічної оцінки, а також спеціальні наукові методи - графічний, табличний, статистичний та інші.
Отримані результати. У першому розділі pозкpиті теоретичні основи механізму конкурентоспроможності торговельного підприємства.
У другому розділі проведено аналіз діяльності компанії «Акварель», дана оцінка конкурентних позицій, розроблена модель конкурентоспроможності.
У третьому розділі наведено стратегію та механізм забезпечення конкурентоспроможності і напрями підвищення ефективності роботи компанії.
Впровадження механізму конкурентоспроможності призведе до підвищення конкурентної позиції та зростання прибутку
Сфера практичного застосування результатів роботи – торговельне підприємництво компанія «Акварель» ТОВ « Креатив компані Україна»
«Механізм забезпечення конкурентоспроможності торговельного підприємства»
Сторінок 74, рисунків 10, таблиць 18, використаних джерел 64, додатків 2.
ПІДПРИЄМНИЦТВО, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТЬ, ТОРГОВЕ ПІДПРИЄМСТВО, МЕХАНІЗМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Об’єкт дослідження – процес забезпечення конкурентоспроможності торговельного підприємства.
Предмет дослідження – механізм забезпечення конкурентоспроможності компанії «Акварель» ТОВ « Креатив компані Україна».
Мета роботи – забезпечення конкурентоспроможності підприємств в умовах впливу соціально-економічної трансформації конкурентного середовища.
Методи дослідження – порівняльний та ситуаційний аналіз та синтез, методи фінансового, статистичного аналізу, метод абстрактно-логічної оцінки, а також спеціальні наукові методи - графічний, табличний, статистичний та інші.
Отримані результати. У першому розділі pозкpиті теоретичні основи механізму конкурентоспроможності торговельного підприємства.
У другому розділі проведено аналіз діяльності компанії «Акварель», дана оцінка конкурентних позицій, розроблена модель конкурентоспроможності.
У третьому розділі наведено стратегію та механізм забезпечення конкурентоспроможності і напрями підвищення ефективності роботи компанії.
Впровадження механізму конкурентоспроможності призведе до підвищення конкурентної позиції та зростання прибутку
Сфера практичного застосування результатів роботи – торговельне підприємництво компанія «Акварель» ТОВ « Креатив компані Україна»
File(s)![Thumbnail Image]()
![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Диплом_Солоділов.rar
Size
2.33 MB
Format
Unknown
Checksum
(MD5):3dbdb61f81d04376f0d63c9aeabd5bf5
Loading...
Name
Диплом_Солоділов.docx
Size
40.31 KB
Format
Microsoft Word XML
Checksum
(MD5):2dbfb5bcbf559b55c758141aecd0867f