Формування стратегії експорту виробничого підприємства (за матеріалами ПрАТ «Ерлан»)
Date Issued
2022-01
Author(s)
Бербер, Вікторія Олександрівна
Abstract
Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2022.
Об’єктом розроблення є процес формування стратегії експорту виробничого підприємства ПрАТ «Ерлан».
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо стратегії експорту виробничого підприємства.
Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто особливості організації стратегії експорту товарів суб’єктів господарської діяльності; досліджено інструменти стратегічного менеджменту в умовах виходу на міжнародні ринки; враховано експортний потенціал ринку безалкогольних напоїв та мінеральної води; наведено загальну характеристику діяльності ПрАТ «Ерлан» та особливості забезпечення якості продукції; досліджено організаційну та виробничу структуру ПрАТ «Ерлан»; проаналізовано фінансово-господарську діяльність ПрАТ «Ерлан»; розглянуто особливості організації зовнішньоекономічної діяльності у ПрАТ «Ерлан»; проаналізовано зовнішнє оточення ПрАТ «Ерлан» як основну передумову розробки стратегії виходу на зовнішній ринок; сформовано стратегію експорту ПрАТ «Ерлан» та оцінено її ефективність
Об’єктом розроблення є процес формування стратегії експорту виробничого підприємства ПрАТ «Ерлан».
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо стратегії експорту виробничого підприємства.
Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто особливості організації стратегії експорту товарів суб’єктів господарської діяльності; досліджено інструменти стратегічного менеджменту в умовах виходу на міжнародні ринки; враховано експортний потенціал ринку безалкогольних напоїв та мінеральної води; наведено загальну характеристику діяльності ПрАТ «Ерлан» та особливості забезпечення якості продукції; досліджено організаційну та виробничу структуру ПрАТ «Ерлан»; проаналізовано фінансово-господарську діяльність ПрАТ «Ерлан»; розглянуто особливості організації зовнішньоекономічної діяльності у ПрАТ «Ерлан»; проаналізовано зовнішнє оточення ПрАТ «Ерлан» як основну передумову розробки стратегії виходу на зовнішній ринок; сформовано стратегію експорту ПрАТ «Ерлан» та оцінено її ефективність
Subjects
File(s)![Thumbnail Image]()
![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Титульні акуші_Бербер.pdf
Size
332.43 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):5dd1b40f46c738af84e963c9dab28ad8
Loading...
Name
Д_Бербер.rar
Size
41.81 MB
Format
Unknown
Checksum
(MD5):6e40cc2fec06c69a7b138f32619c6318