МОДЕЛЮВАННЯ ВІРТУАЛЬНИХ РОБОЧИХ МІСЦЬ. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНИХ РОБІТ
Date Issued
2024-12
Author(s)
Ширін, Артем
Мещеряков, Леонід
Вернер, Ілля
Abstract
Методичні вказівки до виконання практичних робіт щодо моделювання віртуальних робочих місць передбачають опанування базових навичок створення 3D об’єктів та використання їх для розробки VR-сцени. Створення 3D об’єктів виконується в середовищі 3DSMAX. Розробка VR-сцени – в середовищі Unreal Engine.
Ці практичні роботи можуть бути використанні в навчальному процесі у курсах «Автоматизовані системи обробки графічної інформації 3DSMAX» та «Розробка ігрових додатків», що викладаються для студентів спеціальностей 121 Інженерія програмного забезпечення та 122 Комп’ютерні науки.
Також ці практичні роботи можуть бути застосовані для розробки нового курсу «Основи розробки віртуального середовища».
Ці практичні роботи можуть бути використанні в навчальному процесі у курсах «Автоматизовані системи обробки графічної інформації 3DSMAX» та «Розробка ігрових додатків», що викладаються для студентів спеціальностей 121 Інженерія програмного забезпечення та 122 Комп’ютерні науки.
Також ці практичні роботи можуть бути застосовані для розробки нового курсу «Основи розробки віртуального середовища».
Project(s)
The International Project "Establishment of German-Ukrainian University Network for Securing Successful Education in Ukrainian Universities in Time of War and Crisis" is supported by the German Academic Exchange Service (DAAD) under the Funding Program “Ukraine digital: Ensuring academic success in times of crisis, 2024"
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Розробка віртуального робочого місця.pdf
Size
2.14 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):33ca704c145c3b25c9e4797b70a7b8ca