Показати скорочений опис матеріалу
Особистий довідник студента з вищої математики (шоста частина)
dc.contributor.author | Горбатов, М. І. | |
dc.contributor.author | Сдвижкова, О. О. | |
dc.date.accessioned | 2014-12-16T10:07:22Z | |
dc.date.available | 2014-12-16T10:07:22Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Горбатов М. І. Особистий довідник студента з вищої математики Ч. 6 / М. І. Горбатов, О. О.Сдвижкова; М-во освіти і науки України, Держ. вищ. навч. закл. "Нац. гірн. ун-т". - Дніпропетровськ : НГУ, 2014 | en |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/108573 | |
dc.description.abstract | Шоста частина «Особистого довідника студента» містить у собі складову навчального курсу вищої математики з розділу «Функції кількох змінних». Автори намагались у стислій формі сформулювати алгоритмічні приписи до математичних дій, не передбачаючи ніякого конкурування між довідником та підручником або методичкою. Цей довідник є практичним доповненням до методичних розробок, підручників, конспектів. Він може бути використаний студентами всіх спеціальностей. На перших сторінках довідника знову подається шкільна навчальна актуальна інформація (мінімальний набір), оскільки в математиці має місце особливо велика залежність наступних її розділів від попередніх, тобто поняття, правила, формули так званої елементарної математики неминуче і дуже часто доводиться застосовувати для розуміння понять, правил і формул так званої вищої математики. Матеріал викладений так, щоб максимально допомогти студенту оволодіти різними математичними поняттями і методами, зробити їх простими і природними, навчити використовувати їх на практиці. Математичні поняття підкріплені фізичними та геометричними задачами, які дозволяють краще засвоїти викладену теорію, розібратися в її змісті, розвинути математичну культуру мислення. Окремо у довіднику постійно наголошується на вмінні розрізняти сенс однакових чи майже однакових за виглядом формул, якщо ці формули подають деякі образи на площині або в просторі, тобто студенту рекомендується навчитися переходити, так би мовити, із площини в простір, а також із простору на площину. При такому вмінні просто запам’ятовувати доведеться значно менше. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Видавництво НГУ | en |
dc.relation.ispartofseries | ;CD490 | |
dc.title | Особистий довідник студента з вищої математики (шоста частина) | en |
dc.type | Book | en |
dc.identifier.udk | 51(03) | en |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
РВВ-2014 [58]