Перегляд Магістри по назві
Зараз показуються 1-20 з 74
-
Аналіз і використання цифрового маркетингу банківської установи
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі досліджено застосування цифрового маркетингу банківської установи. Проаналізовано зовнішнє і внутрішнє середовище АТ «АБ «РАДАБАНК», досліджено інструменти та методи застосування цифрового маркетингу ... -
Кроссканальна стратегія комунікацій підприємства роздрібної торгівлі в умовах пандемії
(2022-01-14)У поточній кваліфікаційній роботі виконаний аналіз ринку взуття та визначення сильних і слабких сторін підприємства. Додатково було проведено маркетингове дослідження споживачів, визначення мотивів при покупці споживачів ... -
Маркетингов а стратегі я підприємства на агропродуктовому ринку в період пандемії COVID 2019
(2022-01-14)У кваліфікаційній роб оті магістра досліджено теоретико методологічні основи маркетингової стратегії підприємства, про аналізовано маркетингов е стратегічн е управління підприємства АТК на агропродуктовому ринку, удосконалено ... -
Маркетингова комунікаційна політика підприємства на ринку роздрібної торгівлі
(2022-01-14)У кваліфікаційній роботі розглянуто маркетингову діяльність підприємства, проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства, проведено маркетингове дослідження медіавподобань споживачів, сформовано маркетингову ... -
Маркетингова комунікаційна стратегія рекламної агенції
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність агенції на ринку маркетингових послуг. Проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) середовище підприємства. Проведено маркетингове дослідження на предмет визначення ... -
Маркетингова стратегія компанії на ринку ресторанних послуг
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проаналізовано діючу на підприємстві ФОП Шелковський А.О. стратегію просування компанії на ринку ресторанних послуг, виявлено проблеми, пов’язані із зниженням рентабельності продажів, запропоновано ... -
Маркетингова стратегія підприємства на ринку послуг
(2019-12-16)В кваліфікаційній роботі магістра досліджено маркетингову діяльність підприємства на ринку послуг, виконано аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства. Виявлено управлінську та маркетингову проблеми ... -
Маркетингова стратегія підприємства на споживчому ринку
(2019-12-16)Магістерська робота складається з трьох розділів. В першому розділі висвітлені теоретични засади розробки стратегії підприємства на споживчому ринку: сутність, підходи, процедура та методи оцінки ефективності. У другій, ... -
Маркетингова стратегія підприємства на споживчому ринку
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову інноваційну стратегію ливарного підприємства на споживчому ринку ливарних підприємств, а також проаналізовано внутрішнє(слабкі та сильні сторони) та зовнішнє середовище ... -
Маркетингові комунікації підприємства на ринку комплементарних товарів
(2019-12-16)У кваліфікаційній роботі було проведено дослідження особливостей медіа вподобань споживачів на ринку комплементарних товарів. Досліджено основні фактори внутнішнього та зовнішнього середовища. Виконано конкурентний та ... -
Маркетингові комунікації підприємства на ринку товарів пасивного попиту
(2019-12-16)Для написання кваліфікаційної роботи була обрана підприємницька діяльність магазину «Boomerang-Boardhsop» завдяки виявлення факторів зовнішнього середовища та ретельного аналізу комунікаційних інструментів на ринку товарів ... -
Маркетингові комунікації підприємства роздрібної торгівлі
(2019-12-16) -
Программа антикризового маркетингу промислового підприємства
(2023-12-08)Об’єктом дослідження є управління маркетингом виробничого підприємства. Предметом дослідження є адаптивний метод маркетингового управління виробничими підприємствами в умовах кризових явищ. Мета дослідження – адаптація ... -
Просування бренду компанією-дистриб’ютором на промисловому ринку
(2022-01-14)В кваліфікаційній роботі досліджено маркетингову діяльність та розроблено стратегію компанії ТОВ «МаслоТрейд», що є офіційним дистриб’ютором компанії ExxonMobil в Україні, діє на ринку паливно мастильних матеріалів, а саме ... -
Просування нової послуги на промисловому ринку
(2019-12-16)У кваліфікаційній роботі захищається положення, що просування нової послуги на високотехнологічному промисловому ринку ефективною є конкурентна сфокусована (нішева) клієнтоорієнтована стратегія, що сприяє розвитку ринку ... -
Рекламна кампанія підприємства на ринку послуг
(2019-12-16)В кваліфікаційній роботі було проведено маркетингове дослідження особливостей медіа вподобань споживачів на ринку послуг з метою розробки ефективної рекламної кампанії підприємства для забезпечення досягнення стратегічних ... -
Рекламна кампанія підприємства на споживчому ринку
(2019-12-16) -
Рекламна кампанія підприємства роздрібної торгівлі
(2019-12-16)У даній кваліфікаційній роботі було досліджено купівельну поведінку споживачів при покупці товарів попереднього вибору та медіапереваги цільової аудиторії на прикладі підприємства «Альфа-Маркет». Методи дослідження, які ... -
Рекламна кампанія підприємства роздрібної торгівлі
(2019-12-16)У кваліфікаційній роботі була розроблена рекламна кампанія для підприємства роздрібної торгівлі. З цією метою було досліджено маркетингове середовища підприємства, виявлено вплив чинників зовнішнього і внутрішнього середовищ. ... -
Рекламна стратегія роздрібного підприємства в умовах кризи
(2022-12-09)В кваліфікаційній роботі проаналізовано внутрішнє середовище підприємства, маркетингову та рекламну діяльність підприємства, а також наявну рекламну стратегію. Також проаналізовано зовнішнє середовище підприємства, визначено ...