Розробка рекламної кампанії підприємства роздрібної торгівлі
Короткий опис(реферат)
В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства роздрібної торгівлі, внутрішнє середовище (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє (можливості та загрози) підприємства.
В роботі використані методи анкетування, IFAS – аналіз, STEP – аналіз, SWOT – аналіз.
Для підприємства розроблена рекламна кампанія, розрахований бюджет рекламної кампанії, також обрані основні рекламні канали. Це реклама в соціальних мережах, реклама в місцях продажу, зовнішня реклама. Виявлено, що значну увагу варто приділити електронній комерції, саме цей вектор буде стрімко розвиватись в умовах пандемії корона вірусу.
Розраховано ефективність впровадження запрпонованих заходів.