Вибір оптимального плану показу реклами на основі багатьох критеріїв
Date Issued
2021
Author(s)
Фракянц, С. Е.
Хом’як, Т. В.
Abstract
З метою створення меблевої платформи виникла задача реалізації плану показу реклами для користувачів. Постановка задачі виглядає наступним чином. На веб-платформі з роздрібкової торгівлі існує 3 типу рекламного просування:
1. Перший тип реклами з експертним коефіцієнтом ефективності рівний 0.4, максимальною кількістю розміщення - 15;
2. Другий тип реклами - відповідно 0.7 та 20;
3. Третій тип реклами - відповідно 0.2 та 35.
1. Перший тип реклами з експертним коефіцієнтом ефективності рівний 0.4, максимальною кількістю розміщення - 15;
2. Другий тип реклами - відповідно 0.7 та 20;
3. Третій тип реклами - відповідно 0.2 та 35.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Збірка А4 !!!!!!-86-88.pdf
Size
694.53 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):33e8a4d60defc53145f7f988db9a30b4