Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorОгій, Валерій Димитрійович
dc.date.accessioned2021-12-16T19:44:05Z
dc.date.available2021-12-16T19:44:05Z
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.citationОгій В.Д. Формування стратегії розвитку підприємства (за матеріалами ПрАТ «Електрозавод»)/ В.Д. Огій. – Д. : НТУ «ДП», 2021. – 77 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159761
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2021. Об’єкт розроблення – процес формування стратегії розвитку з метою виведення на ринок нового виду послуги. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку з метою виведення на ринок нового виду послуги. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто теоретичні основи розробки стратегії розвитку з метою виведення на ринок нового виду послуги; визначено загальні підходи та особливості вибору стратегії розвитку; враховано особливості виведення нової послуги на ринок як один з напрямів формування стратегії розвитку; оцінено особливостей функціонування, техніко-економічні та фінансові показники діяльності ПрАТ «Електрозавод»; розглянуто основні етапи розробки нової послуги на ринку ремонтобудування промислового обладнання; класифіковано і розраховано витрати та джерела фінансування розробки і впровадження надання нової послуги – виїзних ремонтних бригад – ПрАТ «Електрозавод»; оцінено ефективність надання нової послуги – виїзних ремонтних бригад – у ПрАТ «Електрозавод».uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2021. Об’єкт розроблення – процес формування стратегії розвитку з метою виведення на ринок нового виду послуги. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку з метою виведення на ринок нового виду послуги. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто теоретичні основи розробки стратегії розвитку з метою виведення на ринок нового виду послуги; визначено загальні підходи та особливості вибору стратегії розвитку; враховано особливості виведення нової послуги на ринок як один з напрямів формування стратегії розвитку; оцінено особливостей функціонування, техніко-економічні та фінансові показники діяльності ПрАТ «Електрозавод»; розглянуто основні етапи розробки нової послуги на ринку ремонтобудування промислового обладнання; класифіковано і розраховано витрати та джерела фінансування розробки і впровадження надання нової послуги – виїзних ремонтних бригад – ПрАТ «Електрозавод»; оцінено ефективність надання нової послуги – виїзних ремонтних бригад – у ПрАТ «Електрозавод».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСТРАТЕГІЯ, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ, НОВА ПОСЛУГА, РЕМОНТОБУДУВАННЯuk_UA
dc.titleФормування стратегії розвитку підприємства (за матеріалами ПрАТ «Електрозавод»)uk_UA
dc.title.alternativeFormation of enterprise development strategy (based on the materials of Private JSC «Electrozavod»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу