Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorАндріїшина Олександра Олександрівна
dc.date.accessioned2022-10-15T21:18:29Z
dc.date.available2022-10-15T21:18:29Z
dc.date.issued2022-01
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161647
dc.description.abstractПояснювальна записка: 74 стор., 24 рис., 15 табл., 40 джерел, 4 додатки, презентація PowerPoint. Об’єкт дослідження: роздрібна торгівля як процес. Мета роботи: визначення пріоритетних заходів розвитку роздрібної торгівлі товарами та послугами в умовах цифровізації суспільства. В роботі визначено пріоритет людського чинника в заходах забезпечення якості обслуговування клієнтів підприємств роздрібно торгівлі за умов цифровізації їх взаємодії. У першому розділі визначена сутність роздрібної торгівлі товарами як процесу, проаналізовані публікації з питання управління розвитком торгівлі. У другому розділі: визначений стан та тенденції роздрібної торгівлі товарами в Україні; проаналізована сутність процесу цифровізації суспільства та його впливу на торговельний бізнес; здійснена оцінка рівня використання інформаційно-комунікаційних технологій суб’єктами підприємницької діяльності в сфері торгівлі У третьому розділі розроблені заходів розвитку онлайн-продажів в бізнес моделі роздрібної торгівлі малої та крупної торговельних мережuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectРОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, ТОРГОВЕЛЬНІ ПОСЛУГИ, ЦИФРОВІЗАЦІЯ СУСПІЛЬСТВА, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ЯКІСТЬ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПОСЛУГ, ЗАДОВОЛЕНІСТЬ СПОЖИВАЧuk_UA
dc.titleРозвиток роздрібної торгівлі товарами та послугами в умовах цифровізації суспільстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу