Пошук
Зараз показуються 1-10 з 22
Дослідження споживчої лояльності в системі прямого маркетингу
(2020-01-13)
В кваліфікаційній роботі досліджено особливості споживчої лояльності в системі прямого маркетингу підприємства, що діє на ринку косметичних та парфумованих засобів. Проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та ...
Поведінкові особливості споживачів при виборі товарів з маркуванням на відповідність добровільним міжнародним стандартам
(2020-01-13)
Об'єкт дослідження – поведінка споживача на ринку споживчих товарів.
Мета дослідження – визначення напрямів маркетингових дій для досягнення широкої лояльності до товарів з маркуванням на відповідність добровільним ...
Формування асортименту послуг підприємства на ринку розважальних атракціонів України
(2020-01-13)
В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства «Забава». Діяльністю компанії є надання послуг з розважальних атракціонів. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє сeрeдовищe. Провeдeно маркeтинговe ...
Вивчення ставлення споживачів до певної торгової марки
(2020-01-13)
Об'єктом розроблення є маркетингова діяльність сучасного
підприємства роздрібної торгівлі.Sassofono, магазин знаходиться на Зоряном
бульварі 1.
Метою кваліфікаційної роботи є розробка заходів по удосконаленню
маркетингової ...
Формування інструментів просування підприємства на ринку побутових послуг
(2020-01-13)
В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства на ринку побутових послуг, виконано аналіз внутрішнього (сильних та слабких сторін) та зовнішнього (можливостей та загроз) середовища. Провeдeно маркeтинговe ...
Дослідження маркетингових комунікацій Інтернет-магазину на ринку послуг
(2020-01-13)
В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність та просування Інтернет-магазину Chocoberry_dnepr, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) ...
Особливості формування попиту та стимулювання збуту торгівельних підприємств
(2020-01-13)
В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність торгівельного підприємства на ринку FMCG кондитерських товарів, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості ...
Дослідження факторів, що впливають на вибір складних споживчих послуг
(2020-01-13)
Об'єкт дослідження – поведінка споживача на ринку складних споживчих послуг.
Мета дослідження – визначення напрямів маркетингових дій для формування стійкої лояльності споживачів щодо складних споживчих послуг.
Методи ...
Розроблення продуктової стратегії підприємства на промисловому ринку
(2020-01-13)
В кваліфікаційній роботі проаналізовано асортиментний портфель підприємства на ринку спецій та прянощів, а також виконано аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища. Об’єкт дослідження: маркетинговий механізм, що формує ...
Маркетингове дослідження особливостей споживчих вподобань на ринку послуг
(2020-01-13)
Об'єкт дослідження – поведінка споживача на ринку споживчих послуг.
Мета дослідження – визначити стандарт вподобань отримувача послуги та запропонувати комплекс маркетингових дій для впливу на прихильність споживача до ...