Перегляд 2023 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври за датою
Зараз показуються 1-20 з 41
-
Цифрові методи просування медтехніки на споживчому ринку
(2023-06-09)Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність на роздрібному ринку товарів попереднього вибору. Предметом дослідження є цифрові методи маркетингового просування товарів в умовах посилення невизначеності споживчих ... -
Маркетинговий інструментарій позиціонування бренду на ринку цифрових послуг
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетинговий інструментарій позиціонування бренду компанії «NEURON» на ринку цифрових послуг. Об’єкт дослідження: теоретичні й практичні аспекти маркетингової діяльності компанії ... -
Маркетингова програма розвитку підприємства на ринку розважальних послуг
(2023-06-09)В кваліфікаційній роботі проведено аналіз теоретичних основ, методичних та практичних аспектів маркетингової програми розвитку підприємства на ринку розважальних послуг. Об’єкт дослідження: процес формування маркетингової ... -
Формування товарного асортименту підприємства
(2023-06-09)В кваліфікаційній роботі було проведено аналіз внутрішнього стану та впливу зовнішнього середовища на підприємство, а також проаналізовано товарний асортимент підприємства роздрібної торгівлі з метою виявлення шляхів ... -
Дослідження лояльності споживачів до підприємства на ринку послуг
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі проведено дослідження лояльності споживачів до підприємства на ринку послуг. Розглянуто технології та особливості формування програм споживчої лояльності у сфері розважальних послуг. Визначено ... -
Формування маркетингової стратегії розвитку товару промислового підприємства
(2023-06-09)В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову стратегію розвитку товару, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) промислового підприємства. Розроблена ... -
Івент-маркетинг як інструмент просування бізнесу
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі досліджено особливості організації та проведення івентів на підприємстві. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовища компанії. Проведено дослідження та виявлено ключові цілі відвідування ... -
Маркетинговий інструментарій позиціонування бренду на ринку
(2023-06-09)Об'єктом дослідження є маркетинговий інструментарій бренд-менеджменту. 5 Предметом дослідження є характеристики та особливості формування позиціонування бренду на ринку споживчих товарів. У роботі були застосовані ... -
Брендинг як технологія формування конкурентоспроможності підприємства
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі проведено дослідження процесу маркетингової діяльності підприємства. Предметом дослідження є інструменти просування бренду. У роботі висвітлено теоретико-методичні засади дослідження брендингу як ... -
Комплекс маркетингових комунікацій виставкової кампанії підприємства «Агро-Солді»
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі проаналізовано комплекс маркетингових комунікацій виставкової кампанії підприємства «Агро-Солді». Об’єкт розроблення: процес організації та проведення виставкової діяльності ТОВ «Агро-Солді». Мета ... -
Маркетингова діяльність мобільного банку monobank
(2023-06-09)В кваліфікаційній роботі було проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства на ринку банківських послуг, зокрема спрямованої на дослідження ринку та споживачів. Проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища ... -
Маркетингова діяльність підприємства на ринку поштових послуг
(2023-06-09)В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ «Нова Пошта», також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє (можливості та загрози) середовище досліджуваного підприємства. Об’єкт ... -
Маркетингова стратегія підприємства на ринку послуг
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі досліджено особливості формування маркетингової стратегії підприємства на ринку послуг. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовища підприємства. Проведено дослідження поведінки споживачів на ... -
Споживчі вподобання на ринку товарів попереднього вибору
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі проаналізовано споживчі вподобання на ринку товарів попереднього вибору, на прикладі підприємства “Дніпро М”, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe ... -
Дослідження споживчої поведінки на ринку додаткових освітніх послуг
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі досліджено особливості поведінки споживачів на ринку додаткових освітніх послуг. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище школи англійської мови «Yellow Submarines». Проведено дослідження ... -
Маркетингові рішення підприємства роздрібної торгівлі
(2023-06-09)В кваліфікаційній роботі бакалавра досліджуються теоретичні аспекти формування маркетингової рішень підприємства роздрібної торгівлі. Досліджуються теоретичні підходи до формування маркетингових рішень з метою підвищення ... -
Використання соціальних мереж в управлінні купівельною поведінкою на ринку споживчих послуг
(2023-06-09)Об’єктом дослідження в роботі є маркетингове управління купівельною поведінкою споживача. Предметом дослідження є використання соціальних мереж в маркетинговому управлінні купівельною поведінкою на ринку споживчих ... -
Маркетингова стратегія аграрного підприємства
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства «ОЗСМ «Агротех». Здійснено аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства. У ході проведення маркетингового дослідження виявлено управлінську ... -
Маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку непродовольчих товарів
(2023-06-09)В кваліфікаційній роботі проаналізовано споживчий вибір на ринку непродовольчих товарів. Проведено дослідження поведінки споживачів емальованого посуду. Робота містить аналіз факторів, що впливають на споживчий вибір, ... -
Рекламна діяльність у комплексі маркетингових комунікацій підприємства
(2023-06-09)У роботі проаналізована маркетингова та рекламна діяльність підприємства молокопереробної галузі, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства, ...