Пошук
Зараз показуються 1-10 з 41
Цифрові методи просування медтехніки на споживчому ринку
(2023-06-09)
Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність на роздрібному ринку товарів попереднього вибору.
Предметом дослідження є цифрові методи маркетингового просування товарів в умовах посилення невизначеності споживчих ...
Маркетинговий інструментарій позиціонування бренду на ринку цифрових послуг
(2023-06-09)
У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетинговий інструментарій позиціонування бренду компанії «NEURON» на ринку цифрових послуг.
Об’єкт дослідження: теоретичні й практичні аспекти маркетингової діяльності компанії ...
Маркетингова програма розвитку підприємства на ринку розважальних послуг
(2023-06-09)
В кваліфікаційній роботі проведено аналіз теоретичних основ, методичних та практичних аспектів маркетингової програми розвитку підприємства на ринку розважальних послуг.
Об’єкт дослідження: процес формування маркетингової ...
Формування товарного асортименту підприємства
(2023-06-09)
В кваліфікаційній роботі було проведено аналіз внутрішнього стану та впливу зовнішнього середовища на підприємство, а також проаналізовано товарний асортимент підприємства роздрібної торгівлі з метою виявлення шляхів ...
Дослідження лояльності споживачів до підприємства на ринку послуг
(2023-06-09)
У кваліфікаційній роботі проведено дослідження лояльності споживачів до підприємства на ринку послуг. Розглянуто технології та особливості формування програм споживчої лояльності у сфері розважальних послуг. Визначено ...
Формування маркетингової стратегії розвитку товару промислового підприємства
(2023-06-09)
В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову стратегію розвитку товару, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) промислового підприємства. Розроблена ...
Івент-маркетинг як інструмент просування бізнесу
(2023-06-09)
У кваліфікаційній роботі досліджено особливості організації та проведення івентів на підприємстві. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовища компанії. Проведено дослідження та виявлено ключові цілі відвідування ...
Маркетинговий інструментарій позиціонування бренду на ринку
(2023-06-09)
Об'єктом дослідження є маркетинговий інструментарій бренд-менеджменту.
5
Предметом дослідження є характеристики та особливості формування позиціонування бренду на ринку споживчих товарів.
У роботі були застосовані ...
Брендинг як технологія формування конкурентоспроможності підприємства
(2023-06-09)
У кваліфікаційній роботі проведено дослідження процесу маркетингової діяльності підприємства. Предметом дослідження є інструменти просування бренду.
У роботі висвітлено теоретико-методичні засади дослідження брендингу як ...
Комплекс маркетингових комунікацій виставкової кампанії підприємства «Агро-Солді»
(2023-06-09)
У кваліфікаційній роботі проаналізовано комплекс маркетингових комунікацій виставкової кампанії підприємства «Агро-Солді».
Об’єкт розроблення: процес організації та проведення виставкової діяльності ТОВ «Агро-Солді».
Мета ...