Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Матеріали конференцій
  3. Теорія та практика публічної служби
  4. Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.-практ. конф., Дніпро, 21 грудня 2018 р.
  5. Комунікації та їх вплив на активацію персоналу
 
  • Details

Комунікації та їх вплив на активацію персоналу

Date Issued
2018
Author(s)
Шпекторенко, І. В. 
Лисенко, О. О. 
Abstract
Усі організації, які орієнтуються на розвиток, у тому числі, державні служби,
використовують принцип постійних комунікацій впродовж усієї роботи, а сам
зворотній зв'язок розглядається як потреба, право, можливість. В умовах надання
низької якості управлінських послуг тема комунікацій з персоналом особливо
важлива, як інструмент, яких спроможний своєчасно відкоригувати поведінку
працівників та впровадити нові навички, своєчасно виправити поведінку працівника
та навчити його іншим поведінковим проявам.
Subjects

комунікації

державні служби

управлінські послуги...

делегування повноваж...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

2018_6_2018_12_21_material_dums-179-181.pdf

Size

167.31 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):745528674b35ac2284d5439dfc89eb3d

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify