Комунікації та їх вплив на активацію персоналу
Date Issued
2018
Author(s)
Шпекторенко, І. В.
Лисенко, О. О.
Abstract
Усі організації, які орієнтуються на розвиток, у тому числі, державні служби,
використовують принцип постійних комунікацій впродовж усієї роботи, а сам
зворотній зв'язок розглядається як потреба, право, можливість. В умовах надання
низької якості управлінських послуг тема комунікацій з персоналом особливо
важлива, як інструмент, яких спроможний своєчасно відкоригувати поведінку
працівників та впровадити нові навички, своєчасно виправити поведінку працівника
та навчити його іншим поведінковим проявам.
використовують принцип постійних комунікацій впродовж усієї роботи, а сам
зворотній зв'язок розглядається як потреба, право, можливість. В умовах надання
низької якості управлінських послуг тема комунікацій з персоналом особливо
важлива, як інструмент, яких спроможний своєчасно відкоригувати поведінку
працівників та впровадити нові навички, своєчасно виправити поведінку працівника
та навчити його іншим поведінковим проявам.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
2018_6_2018_12_21_material_dums-179-181.pdf
Size
167.31 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):745528674b35ac2284d5439dfc89eb3d