Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМакуха, Юрій
dc.date.accessioned2023-12-01T20:46:07Z
dc.date.available2023-12-01T20:46:07Z
dc.date.issued2022-01-14
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165364
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі досліджено маркетингову діяльність та розроблено стратегію компанії ТОВ «МаслоТрейд», що є офіційним дистриб’ютором компанії ExxonMobil в Україні, діє на ринку паливно мастильних матеріалів, а саме реалізує мастильні матеріали бренду Mobil. Проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Об’єкт розроблення: процес просування бренду Mobil компанією ТОВ «МаслоТрейд» на промисловому ринку мастильних матеріалів України. Мета кваліфікаційної роботи: розробка комплексу просування на промисловому ринку мастильних матеріалів України. Положення, що захищаються. Аналіз діяльності компанії та бренду Mobil на ринку мастильних матеріалів показав доцільність заходів щодо коригування методів просування бренду на ринку, що дозволить збільшити впізнаваність бренду та підвищити взаємозв’язок «бренд- компанія- дистриб’ютор». Були розроблені пропозиції, щодо досягнення поставленої мети. Результати роботи бути використані компанією і дали очікувані результати. У роботі використані такі методи досліджень: метод експертних оцінок (IFAS-аналіз; EFAS-аналіз); методи маркетингових досліджень (кабінетні дослідження; методи опитування); статистичні методи (частотний аналіз); методи маркетингового аналізу (SWOT-аналіз при проведенні ситуаційного аналізу підприємства).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectБРЕНД, ПРОСУВАННЯ, ПРОМИСЛОВИЙ РИНОК, МАСТИЛЬНІ МАТЕРІАЛИuk_UA
dc.titleПросування бренду компанією-дистриб’ютором на промисловому ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу