Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Магістри
  6. 2021-2022 навчальний рік
  7. Стратегія просування товарів мережі магазинів на споживчому ринку
 
  • Details

Стратегія просування товарів мережі магазинів на споживчому ринку

Date Issued
2022-12-09
Author(s)
Іванча, Юлія 
Abstract
Об’єкт дослідження: процес управління маркетинговою діяльністю компанії на споживчому ринку.
Мета кваліфікаційної роботи: висвітлення та удосконалення теоретико-методологічних складових стратегії просування товарів мережі магазинів на споживчому ринку.
У вступі зазначається актуальність і мета кваліфікаційної роботи, предмет, об’єкт і завдання роботи, положення, що захищаються, використані методи дослідження та апробації результатів роботи.
У першому розділі розглядаються теоретико-методологічні засади стратегії просування товарів мережі магазинів на споживчому ринку, сутності діджитал-маркетингу, інструменти, теорія та методологія реалізації маркетингової стратегії на підприємстві.
У другому розділі проаналізовано фінансово-економічний стан ТОВ «Стиль Д», розраховані показники рентабельності, проаналізовано комплекс маркетингу, зроблений АВС-аналіз, розраховані KPI, проаналізовано просування в соціальних мережах таких, як Facebook, Instagram, Telegram, Tik-tok, досліджено маркетингові стратегії та стратегії просування мережі «Prostor», проведено IFAS, EFAS, PEST та SWOT-аналізи, конкурентний аналіз та огляд ринку.
У третьому розділі удосконалено стратегії просування товарів ТОВ «Стиль Д» на споживчому ринку України, а саме: запропоновано ідею відкриття сортувального центру на прикладі сортувального центру конкурента ТОВ «Руш», проведене інтерв’ю та онлайн-опитування, у результаті якого виявлені основні проблеми мережі магазинів «Prostor» та складено MIND MAP. Проведено дослідження вподобань споживачів, перевірено магазини мережі методом «Mystery shopping», створено творчий конкурс серед персоналу. Запропоновано знижки та акції, що сприяють стимуляції збуту, зроблено акцент на SERM – управлінні репутацією компанії в Інтернеті та SMM – просуванні товару компанії у соціальних мережах. Економічно обгрунтовано запропоновані заходи з поліпшення просування товарів на споживчому ринку.
Унікальність теми проявляється у нових підходах, застосованих автором при збиранні статистичного матеріалу щодо характеристики аудиторіїї, її уподобань, специфіки поведінки та виборі при купівлі товарів, що дозволило провести глибокий аналіз маркетингової стратегії та розробити, обгрунтувати та запропонувати низку заходів з удосконалення стратегії просування товарів мережі на споживчому ринку.
Subjects

МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГО...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Іванча.pdf

Size

4.05 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):118811d5183f323731c8d8280ea4ab17

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify